گوناگون

کسب رتبه 21 کشوری بدمینتون در شان ورزش اردبیل نیست

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب بهتاج بعد از ظهر پنجشنبه در مجمع انتخاباتی بدمینتون استان اردبیل اضافه کرد: بدمینتون در این استان با توجه به علاقمندان و مستعدهای موجود باید با برنامه ریزی و اقدامات مناسب احیا و از رکود خارج شود.

وی با اشاره به ضرورت تعامل با آموزش و پرورش در این خصوص بویژه در جهت شناسایی و جذب استعدادها افزود: هیئت بدمینتون می تواند با گسترش روابط خود با آموزش و پرورش کمیت ورزشکاران خود را افزایش داده و از بین علاقمندان به کشف و پرورش و ارتقا کیفی بخش قهرمانی خود اقدام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان جذب حامیان مالی بخش خصوصی را از دیگر راهکارهای احیاء و توسعه این رشته برشمرد و تاکید کرد که می توان با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی احیا بدمینتون را در هر دو بخش قهرمانی و همگانی در استان شتاب بخشد.

وی از اختصاص تعداد جلسات تمرینی بیشتر برای کلاسهای آموزشی بدمینتون در سالنهای ورزشی استان خبر داد و گفت: برای حفظ قهرمانان خود در این رشته باید مسابقات منظم برگزار و از اعزام قهرمانان استان در قالب تیمهای منتخب به مسابقات کشوری و معتبر حمایت کنیم.

رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اردبیل نیز در این مجمع گفت: این هیئت هم اکنون در اردبیل 137 ورزشکار و در سطح استان بیش از 350 ورزشکار سازمان یافته دارد.

ابراهیم پوستی با اشاره به سابقه دیرینه اردبیل در این ورزش متذکر شد: این استان در گذشته و در لیگ منطقه شمالغرب و مسابقات کشوری عناوین و مقامهای خوبی در کارنامه خود دارد.

وی راه اندازی مسابقات لیگ استانی، برگزاری کلاس های آموزشی، تشکیل تیمهای منتخب و اعزام به مسابقات کشوری و تقویت هیئتهای شهرستانی را از مهمترین برنامه های هیئت بدمینتون استان در سالجاری برشمرد.

در این مجمع ابراهیم پوستی با کسب 18 رای از مجموع 18 رای ماخوذه در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان اردبیل به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا