گوناگون

کشف یک کیلوگرم شیشه در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین از کشف یک کیلو و 420 گرم ماده روان گردان شیشه و هفت کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، علی وندایی اظهارکرد: عوامل گشت یگان امداد شهرستان قزوین پیش از ظهر امروز در حین گشت‌زنی در عوارضی تهران قزوین به یک دستگاه خودروی سمند با دو سرنشین مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از خودرو مقدار یک کیلو و 420 گرم شیشه و 80 گرم شیره تریاک که به طرز ماهرانه داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف و متهمان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین تصریح‌کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در عوارضی قزوین زنجان به یک خودروی سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه‌کرد: مأموران طی بازرسی از داخل خودرو 13 کیلوگرم موادمخدر از انواع تریاک کشف و راننده را به همراه همسرش دستگیر کردند.

وندایی خاطرنشان کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین همچنین در اقدامی اطلاعاتی پس از متوقف کردن خودرو حامل موادمخدر، موفق به دستگیری یک نفر قاچاقچی شدند که در بازرسی از خودرو مقدار یک کیلوگرم تریاک و 40 گرم شیره تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین ادامه‌داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بویین‌زهرا پس از اطلاع از ورود مقادیری موادمخدر به این شهرستان در اقدامی اطلاعاتی پس از متوقف‌کردن خودروی مورد نظر یک قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند.

وی اضافه‌کرد: در بازرسی از این خودرو سه کیلو و 300 گرم موادمخدر از نوع تریاک نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا