گوناگون

کشف 245 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر/ واکنش سریع و کوبنده به متجاوزین مرزی

به گزارش خبرنگار مهر، قلندر لشکری یکشنبه شب در نشست با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار داشت: همه تلاش خود را برای مقابل با اخلال‌گران اقتصادی کشور به کار خواهیم گرفت و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به سوگند ماموران دریابانی برای مقابله با ورود کالاهای قاچاق، ممنوعه و غیرمجاز و خروج سوخت،تصریح کرد: با جدیت و بدون اغماض با متخلفانی که در این عرصه فعالیت دارند برخورد خواهیم کرد.

واکنش سریع و کوبنده دریابانی بوشهر به متجاوزین مرزی

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به تلاش برای مقابله با قاچاق سوخت، اضافه کرد: هیچ تجاوزی را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت و دریابانان کشور و استان بوشهر با واکنش سریع و کوبنده با متجاوزین مرزی که به اب‌های استان تجاوز می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

وی از اجرای طرح‌های متعدد در استان بوشهر برای مقابله با قاچاقچیان و متجاوزین مرزی و . . . خبر داد و افزود: دریابانی استان بوشهر در طول سال طرح‌های متعدد را در راستای برخورد با متجاوزین مرزی و قاچاقچیان کالا و ارز اجرا می‌کند.

کشف بیش از 19میلیارد و 250 میلیون ریال کالای قاچاق

لشکری از کشف بیش از 19میلیارد و 250 میلیون ریال کالای قاچاق، ممنوعه و غیرمجاز طی دو ماهه ابتدایی امسال در استان بوشهر توسط دریابانی خبر داد و بیان داشت: این میزان توسط 18 تیم عملیاتی از پایگاه‌های دریابانی بوشهر،کنگان و گناوه کشف و ضبط شده است.

وی همچنین از کشف دستگیری 5 نفر تبعه بیگانه پاکستانی طی دو ماه ابتدایی امسال در استان بوشهر خبرداد و گفت: طی این مدت 17 فروند شناور، 15 دستگاه خودرو، 12 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر همچنین از اجرای چهار هزار و 490 ساعت گشت‌زنی دریایی در استان خبر داد و افزود: ورود و خروج تعداد 67 هزار و 670 فروند شناور در استان بوشهر طی دو ماه ابتایی امسال ثبت شده است.

کشف 245 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر

وی همچنین از کشف 245 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: کشف بیش از 9 کیلوگرم مواد مخدر، 1.9 میلیون نخ سیگار قاچاق، یک هزار و 950 کیلوگرم پودر نیروزا نیز از دیگر کشفیات بوده است.

لشکری تصریح کرد: همچنین 156 هزار عدد قرص و کپسول نیروزا، 26 هزار دستگاه انواع لوازم برقی و الکتریکی،17 هزار و 560 قلم انواع لوازم ارایشی بهداشتی، 18 هزار کیلوگرم انواع پوشاک در استان بوشهر کشف شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا