گوناگون

کشورهای همسایه فلسطین جام جهانی را به جنایات رژیم صهیونیستی ترجیح دادند/ ناتوانی موصاد در کسب اطلاعات دقیق از غزه

 
نماینده جهاد اسلامی در تهران
با اشاره به این که صهیونیست‌ها راه‌های زیرزمینی را هم نیز مورد هدف قرار
داده‌اند، ادامه داد: ما در غزه مواد بهداشتی نداریم به گونه‌ای که بسیاری
از آمبولانس‌ها به دلیل نبود سوخت بلااستفاده شده و وضعیت برق و آب نیز در
این منطقه بسیار بد است.
 
وی با بیان این که کشتار و هدف قرار دادن
غیرنظامیان در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار دارد، اظهار داشت: آوارگان به
سمت مناطق دیگر در حال مهاجرت هستند به طوری که باید اعتراف کرد که اوضاع
غزه بد است.
 
*وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در تاریخ در نوع خود منحصر به فرد است

ابوشریف
با اشاره به این که غزه با جنگنده‌های اف 16 مورد هدف قرار می‌گیرد، گفت:
این وحشی‌گری در تاریخ در نوع خود منحصر به فرد است.
 
نماینده جهاد
اسلامی در تهران افزود: ما به مواضع اعراب نسبت به حمله صهیونیست‌ها عادت
کرده‌ایم و متأسفانه آن‌ها باز هم به این رژیم خوش‌خدمتی می‌کنند.
 
وی
با بیان این که موشک‌های 400 کیلوگرمی تی‌ان‌تی به سمت مردم شلیک می‌شود،
گفت: رژیم صهیونیستی دربرابر ملتی که سلاح ندارند اقدام به وحشی‌گری
می‌کند.
 
*کشورهای همسایه فلسطین جام‌جهانی را به جنایات رژیم صهیونیستی ترجیح دادند

ابوشریف
با تاکید براینکه متأسفانه بسیاری از کشورهای همسایه ما به خبرهای جام‌جهانی بیشتر اهمیت دادند تا این که بخواهند اخبار و جنایت‌های رژیم
صهیونیستی در غزه را مشاهده کنند، افزود: ما از عرب‌ها و
مسلمانان دعوت می‌کنیم تا دشمن اصلی خود را بشناسند.
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران
در پاسخ به سؤال دیگری مبنی براینکه نیروهای مقاومت غزه چگونه به سلاح‌های
موشکی دست یافته‌اند، افزود: به دلیل این که در محاصره قرار دادیم
نتوانستیم بسیاری از مواد و تجهیزات را برای ساخت موشک‌ها وارد کنیم حتی
قاچاق سلاح به سوی غزه نیز کم شده است.  
 
*اراده و پایداری مردم باعث شد کمبودها را برطرف کنیم

وی
ادامه داد: اراده و پایداری مردم باعث شد که همه کمبودها برطرف شود به
گونه‌ای که ما به دنبال خودکفایی بودیم بنابراین تلاش کردیم قدرت غزه را در
برابر ضربه‌های رژیم صهیونیستی بالا ببریم.

*با اراده آهنین به دنبال دفاع هستیم

ابوشریف با اشاره به این که ممکن است در برابر ارتش خیلی از کشورها بسیار ضعیف باشیم، گفت:ما با اراده آهنین به دنبال دفاع بوده و در یک سال اخیر به تاکتیک‌ها و روش‌هایی برای دفاع از غزه رسیده‌ایم تا بتوانیم توازن وحشت متقابل ایجاد کنیم.
 
وی با اشاره به این که با امکانات محدود و ناچیز به مقابله با رژیم صهیونیستی می‌پردازیم، افزود: ما در برابر ارتش‌های کلاسیک صفر محسوب می‌شویم اما در راستای اراده مقاومت و پایداری درصدد دفاع از ملت خودمان هستیم و این امر عامل اصلی برای پایداری است.
 
* نقاط قوت خود را در برابر نقاط ضعف صهیونیست‌ها قرار می‌دهیم/ ناتوانی موصاد در کسب اطلاعات دقیق از غزه

نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به این که ما نقاط ضعف و قوت داریم، افزود: نقاط قوت خود را در برابر نقاط ضعف آن‌ها قرار می‌دهیم به‌گونه‌ای که معادله جدیدی را به وجود می‌آوریم.
 
وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی براینکه چرا رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته مقاومت را کنترل کند، گفت: نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از موصاد گله‌مند است به دلیل این که نتوانسته اطلاعات دقیقی از غزه کسب کند.  
 
ابوشریف با اشاره به این که پهپادهای رژیم صهیونیستی همیشه بر فراز آسمان غزه در حرکت هستند، خاطر نشان کرد: ناوهای جنگی صهیونیست‌ها همیشه در موازات سواحل غزه در حال عبور و مرور هستند.
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به این که همیشه رژیم صهیونیستی با استفاده از دوربین‌های خود ما را کنترل می‌کنند، اظهار داشت: ما به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی عادت کردیم.  
 
وی ادامه داد: براساس تجربه‌های به دست آورده‌مان می‌توانیم در دل دشمن نفوذ پیدا کنیم به طوری که ما به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.  
 
ابوشریف با اشاره به این‌که دشمن صهیونیستی در جنگ‌های قبلی خود طبل جنگ را می‌نواخت افزود: پس از کوبیدن طبل جنگ این رژیم نمی‌توانست آتش جنگ را خاموش کند.

نماینده جهاد اسلامی در تهران ادامه داد: اکنون 5 میلیون شهرک‌نشین رژیم‌صهیونیستی از ترس موشک‌های خیلی کوچک ما به پناهگاه‌ها می‌روند و ما هم برای دفاع از غزه حرفی برای گفتن داریم.
 
*گروه‌های مقاومت فریاد رژیم صهیونیستی را درمی‌آورند

وی با بیان این که بسیاری از کشورها تلاش کردند که رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی شکل بگیرد ادامه داد: گروه‌های مقاومت با وجود محدودیت‌ها، فریاد رژیم‌صهیونیستی را در می‌آورند.
 
ابوشریف با اشاره به این که رژیم‌صهیونیستی از سال 1948 سرزمین فلسطین را اشغال کرده و جنگ‌های متعددی را بر ضد فلسطینیان به راه انداخته است، گفت: صهیونیست‌ها با ارتش کلاسیک مقاومت می‌کردند.
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به این که نیروهای ارتش صهیونیست آموزش دیده هستند، افزود: ارتش صهیونیست‌ها دربرابر ارتش‌های عربی برتری دارند.
 
وی با بیان این که صهیونیست‌ها غول ماشین جنگی هستند، گفت: پیش‌تر کسی باورش نمی‌شد که رزمندگان در 40 روز در مقابل ارتش مسلح رژیم صهیونیستی مقابله کند اما ما این کار را انجام دادیم.  

ابوشریف خاطر نشان کرد: تأثیر موشک‌های مقاومت در بر هم زدن امنیت صهیونیست‌ها بسیار اثرگذار است به طوری که ما نسبت به شهادت دید مثبتی داریم اما صهیونیست‌ها این‌گونه نیستند.
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به این که صهیونیست‌ها به دنبال آسایش هستند نه به دنبال آرمان، اظهارداشت: موشک‌های مقاومت به جهت تکنولوژی بسیار ساده هستند.
 
وی با اشاره به این که صهیونیست‌ها مجتمع از هم گسیخته‌ای هستند، گفت: صهیونیست‌ها به دنبال خوش گذرانی و زندگی به سبک غربی هستند.  
 
ابوشریف راحتی و آرامش را مهم‌ترین فاکتور زندگی صهیونیست‌ها دانست و ادامه داد: آن‌ها از هم‌گسیخته هستند و تحمل یک ترقه را ندارند.  
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به این که ما بر روی این قضیه تمرکز کرده‌ایم و به دنبال وحشت و رعب آن‌ها هستیم، گفت: ارتش برای دفاع تشکیل می‌شود اما اکنون خود مردم شهرک‌نشین به دنبال دفاع هستند.  
 
وی با اشاره به این که صهیونیست‌ها و شهرک‌نشین‌ها صدایشان درآمده است، افزود: هدف ما کشت و کشتار نیست بلکه به دنبال دفاع هستیم.  
 
ابوشریف ادامه داد: چرا صهیونیست‌ها حقوق ما را گرفته و سرزمین‌مان را غصب کرده‌اند؟ مطمئن باشید ضرر و زیان این جنگ برای رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد بود به گونه‌ای که آن‌ها در رهگیری موشک‌های فلسطینی ناتوان ماندند.
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به این که مقامات رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که گنبد آهنین از 50 موشک شلیک شده تنها 16 موشک را رهگیری کرده است، ادامه داد: آن‌ها با هر موشکی که به سمت رژیم صهیونیستی در حرکت است آژیر خطر را به صدا در می‌آورند.
 
وی با تاکید براینکه ملت فلسطین درصدد دفاع از خود هستند، افزود: ما به دنبال آدم‌کشی نیستیم بلکه می‌خواهیم دفاع کنیم.
 
ابوشریف با بیان این که آن‌ها باید مزه دردهایی را که ما چشیده‌ایم بچشند، گفت: موشک‌های مقاومت تأثیر روانی شدیدی بر صهیونیست‌ها دارد.
 
*رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است

نماینده جهاد اسلامی در تهران خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است و همه دیده‌ایم همین موشک‌های ساده با این رژیم جعلی چه کرده است به طوری که آن‌ها از ابتدای جنگ اخیر 400 میلیون دلار از دست دادند.
 
وی با اشاره به این که دو مشکل روانی و اقتصادی برای اسرائیل ایجاد شده است، گفت: شرکت‌ها و کارخانه‌ها در اسرائیل تعطیل شده‌اند.
 
ابوشریف با اشاره به این که عرب‌ها متاسفانه از این وقایع درس نمی‌گیرند، ادامه داد: عرب‌ها متاسفانه به امور حاشیه‌ای مشغول هستند.
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به این که ما با موشک‌های ساده نشان دادیم که می‌توانیم پیروز شویم، افزود: اوضاع اقتصادی رژیم صهیونیستی بحرانی‌تر شده و  میلیون‌ها نفر از ترس موشک‌های ساده به جاهای دیگر پناه برده‌اند لذا رژیم صهیونیستی به دنبال آتش‌بس است و این مسئله نقطه ضعف آن‌ها را نشان می‌دهد.  
 
ابوشریف در پاسخ به سؤال دیگری پیرامون پیشینه مذاکرات فلسطینی‌ها با رژیم صهیونیستی افزود: یاسر عرفات می‌خواست روند مذاکرات را پیش بگیرد به گونه‌ای که امروزه از این روند 20 سال می‌گذرد و تعداد شهرنشینان 20 درصد اضافه شده و فلسطینی‌ها در این سال‌های مذاکره هیچ دستاوردی نداشته‌اند.
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران با بیان این که صهیونیست‌ها دنبال صلح و آرامش نیستند و آن‌ها زمین و آسمان و خاک و آب را می‌خواهند، گفت: آیا ما باید برای این اشغالگری پاداش دهیم؟ خیر باید با این روند مقابله کنیم زیرا آن‌ها ما را آواره کردند و این حق قانونی ماست که با رژیم صهیونیستی و اشغالگران مقابله کنیم.
 
وی با تاکید براینکه باید به ملت فلسطین کمک شود، افزود: متاسفانه موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شده است.
 
ابوشریف با بیان این که متاسفانه کشورهای عربی و اسلامی به موضوعات کوچک سرگرم شده‌اند، افزود: باید به موضوعات بزرگ اهتمام داشته باشیم ودشمن را اشتباه تشخیص ندهیم.
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران گفت: بازگشت فلسطین به معنای بازگشت امت‌های عربی و اسلامی است.  
 
وی در پاسخ به سؤال دیگری پیرامون وحشی‌گری‌های گروه تروریستی داعش افزود: وقتی دلارها به گروه‌های دیوانه و بی‌هدف اختصاص داده می‌شود چه می‌توان گفت؟ این‌ها چه فکر و عقیده‌ای دارند؟

ابوشریف با اشاره به این که برخی از کشورهای عربی با دلارهای نفتی از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند، گفت: متاسفانه دلارها به گروه‌های تخریبی داده می‌شود.  
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به این که علمای اهل تسنن داعش را محکوم می‌کنند، اظهار داشت: داعش دیوانه است و کارهای خرابکاری بی‌شماری را انجام می‌دهد.
 
وی با اشاره به این که متاسفانه حتی یک دلار از سوی عرب‌های خلیج فارس به جهاد اسلامی داده نشده است، افزود: داعش برای تجزیه امت اسلامی بنا شده است.
 
ابوشریف با اشاره به این که ما خواهان دوستی و برادری هستیم، افزود: برخی کشورها مانند ایران از فلسطین حمایت می‌کنند اما کشورهایی هستند که به دنبال ایجاد ایران هراسی هستند و می‌خواهند مانع از رسیدگی این کشور به فلسطین شوند.
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون حضور گروه‌های تروریستی در عراق گفت: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر لزوم حمایت از ملت فلسطین دارند.
 
وی افزود: ما بیانات رهبر معظم انقلاب را شنیده‌ایم که فرموده‌اند این جنگ میان استعمار و اسلام است به طوری که باید گفت خوشبختانه مقام معظم رهبری به تمام مسائل آگاه هستند.
 
ابوشریف افزود: خیلی به حمایت مؤسسات و نهادهای بین‌المللی امیدوار نیستیم زیرا 90 درصد آن‌ها نگران امنیت صهیونیست‌ها هستند.
 
نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به این که اگر اعراب و مسلمانان متحد باشند حتماً شرایط تغییر می‌کند خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز در سایه چند دستگی‌ها نمی‌توان کاری کرد.
 
وی با اشاره به نامیدن روز قدس از سوی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) می‌خواستند همه مسلمانان در حمایت از مستضعفین قیام کنند به گونه‌ای که امیدواریم همه در روز قدس در دنیا به فلسطینیان کمک کنند زیرا ما ملت بزرگی داریم و صهیونیست‌ها جز کوچکی هستند که از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا