گوناگون

کفاشيان: بسته پيشنهادي ما محرمانه است

علي کفاشيان در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد اخباري مبني بر مفاد بسته پيشنهادي به کارلوس کي‌روش گفت: اين خبر به هيچ عنوان صحت ندارد و مذاکرات و بسته پيشنهادي ما با کي‌روش کاملاً محرمانه است و تا زماني که امضاء نشود سنديت نخواهد داشت.

وي در مورد احتمال افزايش دستمزد کارلوس کي‌روش گفت: دستمزد کي‌روش بيشتر مي‌شود زيرا فعاليت‌هايي انجام داده است و قطعاً حقوقش افزايش پيدا مي‌کند اما از تعداد دستياران خارجي‌اش کم مي‌شود و به اين ترتيب مبلغ دستمزد دستيارانش کاهش پيدا مي‌کند و دستمزد خود کي‌روش زيادتر مي‌شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه آيا رقم قرارداد سنگين است و فدراسيون توان تأمين اين بودجه را دارد يا نه، گفت: فدراسيون تحت فشار قرار مي‌گيرد اما به احترام و خواست مردم و عملکرد کي‌روش اين رقم را تأمين مي‌کنيم بيشتر کار مي‌کنيم تا درآمدزايي بيشتري داشته باشيم و همچنين صرفه‌جويي بيشتري خواهيم کرد تا اين پول را در تيم‌هاي پايه که مد نظر مربيان هم هست هزينه شود.

وي در مورد احتمال همکاري با کي‌روش گفت: مهم پيشنهاد فدراسيون بود که به کي‌روش داده شد و اين 80درصد مسائل را حل کرده است، 20درصد ديگر مربوط به مسائل قراردادي است که فکر مي‌کنم کي‌روش با اين قرارداد موافقت کند و به کارش در تيم ملي ما ادامه دهد مگر اينکه پيشنهادي از جاهاي ديگر گرفته باشد که از آن بي‌خبرم و در جريان آن نيستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا