گوناگون

کفاشيان: پيروزي بر نيجريه دور از دسترس نيست

علي کفاشيان در خصوص ديدار ايران و نيجريه اظهار داشت: بايد با بچه‌هاي تيم صحبت کنيم که بازي خوبي را مقابل نيجريه و حتي آرژانتين و بوسني برگزار کنند.

به گزارش تسنيم، وي افزود: انشاالله بتوانيم نمايش خوبي در بازي‌هاي جام جهاني داشته باشيم که اين مسابقات نمايش فوتبال در دنياست. ميليون‌ها مشتاق فوتبال اين بازي‌ها را مي‌بينند که بسياري از آنها متخصص فوتبال هستند و بازي تيم‌هاي ديگر را با تيم‌هاي خودشان مقايسه مي‌کنند.

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان با بيان اينکه برد و باخت چندان مهم نيست، خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانيم بازي‌هاي خوب و قابل قبولي انجام دهيم در آينده کمک زيادي به ما خواهد کرد. برد و باخت چندان مهم نيست، چون نوع بازي‌ها در جام جهاني قضاوت خواهد شد.

کفاشيان ادامه داد: اگر بازي‌هاي خوبي به نمايش بگذاريم مي‌توانيم در آينده بگوييم که فوتبال ما رشد کرده است. به اين شکل کشورهاي زيادي خواهان بازي با ما خواهند شد که اين موضوع به پيشرفت فوتبال ما کمک مي‌کند، اما اگر بازي‌هاي قابل قبولي و خوبي نداشته باشيم همه مي‌گويند که جاي ايران در اين مسابقات نبوده است. ما به اين موضوع فکر مي‌کنيم و اگر روي اين مسئله تمرکز داشته باشيم، برد برابر نيجريه هم دور از دسترس نيست.

وي همچنين به ديدار امشب تيم ملي فوتبال کشورمان برابر نيجريه اشاره کرد و گفت: اگر بتوانيم برابر نيجريه بازي خوب و قابل قبولي انجام دهيم و بچه‌ها راضي شوند، مطمئن هستم در 2 بازي آينده هم با روحيه عالي و خوب بازي مي‌کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان اظهار داشت:‌ مهم اين است که اکنون فوتبال‌مان را به جهان نشان مي‌دهيم که ما در زمين و ميدان چه کاره‌ايم و چه فوتبالي ارائه مي‌کنيم. اين از همه چيز مهم‌تر است.

کفاشيان در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه به جز شعار «افتخار پارس» چه شعاري را براي تيم ملي انتخاب مي‌کند، گفت: قطعاً شعارهاي بسيار زيادي بوده و انتخاب شده اما شعار «حمايت ملي از تيم ملي» شعار خوبي بود که همه مردم حمايت کردند و البته آنها از تيم ملي انتظارهايي نيز دارند.

وي خاطرنشان کرد: بچه‌ها با صعودشان به مسابقات جام جهاني نشان دادند که توانايي بالايي دارند و بعد از آن هم يک سال زحمت کشيده‌اند. به خصوص در يکي، دو ماه اخير که در اردوها حضور داشتند، زحمات زيادي کشيده‌اند تا به مردم نشان بدهند قدردان زحمات آنها هستند و مي‌خواهند توقعات را برآورده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا