گوناگون

کلانشهر شدن ساری رخداد بزرگ تاریخی است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبور عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با عنوان اینکه وزارت کشور با کلانشهر شدن ساری موافقت کرد گفت:طبق این مصوبه از اين پس ساري نيز بودجه دولتي دريافت خواهد كرد و با استفاده از آن مي تواند عمران و آباداني خود را سرعت ببخشد.

وی با بیان اقدامان انجام شده در 20 ماه اخیر در شهر ساری یادآور شد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته، وزارت کشور با درخواست تبدیل ساری به کلانشهر موافقت کرده است که این امر یک رخداد بي نظيرتاريخي است.  

عبوری همچنین به انتخابش به عنوان سه عضو اصلی شورای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور خبر داد و گفت: به موجب اساسنامه سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور شوراي اين سازمان متشكل سه نفر از شهرداران كشور است که بنده نیز یکی از اعضای انتخاب شدم.

شهردار ساری با اشاره به بازدید معاون عمرانی وزیر کشور و رونمایی از بزرگترين پروژه گردشگري استان مازندران در رود تجن گفت : تابستان امسال پس از اتمام فاز نخست اين پروژه ، مرحله دوم آن كه پنج كيلومتر طول دارد آغاز مي شود.

وي با اشاره به مختصات فاز اول پروژه پل تا پل گفت: اين مجموعه عبارتند از جزيره مصنوعي ؛ عابر راه ، مسير دوچرخه سواري ؛ سكوهاي ماهيگيري و قايقراني مراكزي براي ترويج ورزشهي آبي و قايقراني است.
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا