گوناگون

کلنگ زنی احداث سه مسجد در مشهد/ مساجد سنگر گفتمان انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدصولت مرتضوی ظهر سه شنبه در مراسم کلنگ‌زنی احداث سه مسجد در پایتخت معنوی ایران اظهار کرد: فرهنگی که به جوانان در جامعه آموزش داده می شود می تواندنظام اسلامی را بیمه کند.

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی غرب در  دو دهه اخیر گفت: کلیدواژه‌هایی چون دهکده جهانی،  نیل تا فرات نیز توسط رژیم صهیونیستی مطرح شد و تئوری جنگ تمدن‌ها توسط تئوریسین‌های غربی شکل گرفت و سپس  آمریکا بعد از حادثه ساختگی یازده سپتامبر به دو کشور اسلامی حمله کرد .

مرتضوی افزود: بن‌لادن‌های ساختگی نیز توسط سرویس جاسوسی استکبار جهانی شکل گرفت تا چهره‌ای زشت از اسلام نشان داده شود.

شهردار مشهد تاکید کرد: استکبار جهانی دو شیوه جنگ سخت و نرم را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه  آمریکا در جنگ سخت گاهی از امکانات ناتو استفاده می‌کند و نیروی پیاده نظام آن نیروهای تکفیری هستند؛ ادامه داد: دشمن از سوی دیگر کار خود را در جنگ نرم علیه فرهنگ اسلامی آغاز کرده و در سینما و بازی‌های رایانه‌ای هزینه‌های فراوان علیه اعتقادات اسلامی به کار گرفته است.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری مسائل و توطئه استکبار جهانی را شناسایی و برای آن نسخه‌ای الهی می‌پیچند، تصریح کرد: آنچه که می‌تواند نظام اسلامی را در خصوص این مسائل بیمه کند و انقلاب اسلامی را به جهان صادر کند فرهنگ آموخته شده در مساجد است.

وی به اهمیت دو رکن اساسی آموزش روحانیون فاضل و ساخت مسجد تاکید کرد و گفت: مسجد تبدیل به سنگر گفتمان انقلاب اسلامی شده و بر اساس برآوردی که صورت گرفته برای ارائه خدمات فرهنگی مطلوب در شهر مشهد نیاز به هزار مسجد داریم تا مشهد مرکز ام‌القرای اسلامی شود.

مراسم کلنگ زنی سه مسجد از  110 مسجد نهضت مسجدسازی شهرداری مشهد با حضور امام جمعه مشهد آیت‌الله علم‌الهدی، رئیس اوقاف خراسان رضوی و تعدادی از اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا