گوناگون

کمکهای وزارت کشور به شهرهای مرزی به دو برابر افزایش می یابد

81208377 5773009

غلامعلی شریف عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در دیداری که با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور داشتیم، قول کمک یک میلیاردی برای احداث تقاطع ناهمسطح در خوی داده شد.

وی با اظهار اینکه بزودی احداث اولین تقاطع ناهمسطح در خوی شروع می شود افزود: طبق توافقی که نماینده مردم خوی، شهردار و شورای شهر خوی با معاون وزیر کشور به عمل آوردند مقرر شد که بزودی احداث تقاطع ناهمسطح در خوی آغاز و طرح کامل این پروژه برای برخورداری از کمک یک میلیاردی به وزارت کشور ارسال شود.

رئیس شورای شهر خوی همچنین از ایجاد دو منطقه شهرداری در خوی خبر داد و اضافه کرد: در این دیدار درخواست شهرداری خوی مبنی بر تبدیل شهرداری خوی به دو منطقه با توجه به پتانسیل های آن و به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان تقدیم معاون وزیر کشور شد تا بعد از بررسی مورد تصویب قرار بگیرد.

شریف با اشاره به اینکه کمکهای وزارت کشور به شهرداری های خوی افزایش می یابد گفت: در این دیدار نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت و مشکلات شهرهای خوی و چایپاره خواستار توجه بیشتر به این شهرها و ارایه خدمات بیشتر به مردم منطقه شد.

خوی 130 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد و دومین شهر پر جمعیت آذربایجان غربی است.

7128/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا