گوناگون

کمک خیر اردبیلی بری ساخت خوابگاه دانشجویی

دکتر مرتضی وهابزاده، خیر اردبیلی مقیم تهران بیش از 600 میلیون تومان برای احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر علی شامل، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مراسم کلنگ زنی این خوابگاه گفت: با توجه به نیاز شدید دانشگاه‌ها به خوابگاه‌ها بویژه خوابگاه‌های خواهران، امید می‌رود این حرکت شروع حرکتی جهادی برای ساخت خوابگاه در سراسر دانشگاه‌ها باشد.

وی افزود: ما قدردان حرکت دکتر وهابزاده هستیم و امیدواریم خیّرین اردبیلی ادامه دهنده راه این بزرگوار باشند، چرا که کاری ماندگار و خداپسند است.

دکتر مرتضی وهابزاده، خیر اردبیلی نیز گفت: مشکل مسکن، بزرگترین مشکل جمعیت دانشجویی است و من با نیت خیر وارد این کار شده‌ام. دوست داشتم این بخش از مشکلات دانشجویان به نحوی رفع شود، چرا که خودم سالها در کوی دانشگاه زندگی کرده‌ام و مشکلات زندگی خوابگاهی را از نزدیک لمس کرده‌ام.

به گزارش ایسنا، دکتر مرتضی وهابزاده از خیّرین اردبیلی مقیم تهران و متخصص زنان و زایمان است که مبلغ بیش از 600 میلیون تومان جهت احداث خوابگاه در محوطه دانشگاه اهدا کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا