گوناگون

کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای سرمایه گذاری دارد

به مناسبت هفته دولت دو طرح صنعتی شن و ماسه کوهی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در شهرستان دنا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد داریوش دیودیده، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این آیین در سی سخت برگزار شد، گفت: بالغ بر 60 میلیارد ریال با احتساب هزینه‌های جانبی برای این دو طرح سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: ایجاد 40 فرصت شغلی و تولید شن و ماسه با کیفیت بسیار مطلوب در راستای تامین نیاز شهرستان‌های بویراحمد و دنا ره آورد افتتاح این واحدهای صنعتی خواهد بود.

دیودیده بیان کرد: سالانه 750 هزار تن شن و ماسه تولیدی این دو واحد به پروژه‌ای مختلف در تمامی استان تزریق خواهد شد.

همچنین غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: سرمایه گذاری در امر تولید با توجه به این همه منابع و پتانسیل‌های خدادادی در شهرستان دنا می تواند اثرات مثبتی برای مردم این منطقه به دنبال داشته باشد.

وی افزود: سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از تولید و رسیدن به رشد و توسعه صنعتی و استفاده بهینه از معادن است و در این بین استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته‌ای همچون کهگیلویه و بویراحمد در اولویت کار قرار دارند.

زارعی تاکید کرد: با تمامی توان پیگیر تخصیص اعتبار به پروژه‌های صنعتی و معدنی استان و حل مشکلات واحدهای موجود هستم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این راستا تاکنون جلسات متعددی با مدیران وزارت صنعت و معدن و مجموعه‌های تابعه برگزار و نتایج بسیار مطلوبی حاصل شده است.

زارعی اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای سرمایه گذاری دارد و از سرمایه گذاران در این استان حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا