گوناگون

کهگیلویه و بویراحمد 1001 تعاونی غیرفعال دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 307 هزار نفر در این استان عضو تعاونی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، صابر مظاهری در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان افزود: در مجموع 2985 تعاونی با اشتغالزایی 31 هزار و 793 نفر در استان وجود دارد.

وی اظهارکرد: از این تعداد، 1186 تعاونی با عضویت 173 هزار و 564 نفر و اشتغالزایی 12 هزار و 525 نفر فعال و 1001 تعاونی با عضویت 26 هزار و 65 نفر و اشتغالزایی 11 هزار و 715 نفر غیرفعال هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 798 تعاونی با عضویت 6939 نفر و اشتغالزایی 7553 نفر در دست اقدام و تشکیل است.

مظاهری تصریح‌کرد: از سال 90 تاکنون 11هزار نفر در سامانه تسهیلات خانگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ثبت نام کرده‌اند و متقاضی دریافت تسهیلات هستند.

وی ادامه‌داد: امسال هشت میلیارد و200 میلیون تومان در مشاغل خانگی و وام‎‌های خوداشتغالی برای کهگیلویه و بویراحمد مصوب و اعلام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از کارآفرینان و تعاونی‌های برتر در سطح ملی و استانی عنوان و اظهارکرد: در این مراسم 10 تعاونی برتر استان معرفی و تجلیل شدند.

مظاهری همچنین عدم پرداخت تسهیلات تعاونی را از مشکلات بخش تعاون استان عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از 10 تعاونی برتر استان تجلیل شد. همچنین تعاونی گلخانه‌ای تولید گل‌رز با مدیریت جمعی از بانوان استان در فرودگاه یاسوج‌ به عنوان تعاونی بخش ویژه انتخاب و به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا