گوناگون

کوئنترائو: نحس‌ترين روز زندگي‌ام بود

تيم ملي فوتبال پرتغال شروع بسيار بدي در جام‌جهاني 2014 برزيل داشت و با چهار گل برابر آلمان تن به شکست داد.

فابيو کوئنترائو، مدافع پرتغال از اين شکست سنگين ابراز ناراحتي کرد اما آن چه او را نگران‌تر کرده است، آسيب‌ديدگي اوست که احتمال دارد ديگر نتواند در اين رقابت‌ها تيمش را همراهي کند.

به نقل از ايسنا، کوئنترائو که در رئال مادريد بازي مي‌کند، گفت: مي خواستيم با پيروزي در اين ديدار هواداران خود را شاد کنيم، اما متأسفانه شکست خورديم. آنچه ناراحتي من را بيشتر کرد آسيب ديدگي ام است. روز بسيار بدي براي ما بود. يکي از بدترين و نحس ترين روزهاي زندگي ام را تجربه کردم. ولي ما تنها يک بازي انجام داده ايم و هنوز براي صعود شانس داريم. مي توانيم با پيروزي در دو ديدار آينده خود برابر غنا و آمريکا جواز صعود به دور بعد را به دست آوريم. هنوز دو بازي ديگر باقي مانده است و نبايد اميدمان را از دست دهيم.

او درباره آسيب ديدگي‌اش هم گفت: اميدوارم که اين آسيب‌ديدگي جدي و خطرناک نباشد. واقعا ناراحتم اما به هر حال اين فوتبال است و احتمال آسيب در آن وجود دارد؛ چرا که اين بخشي از وظيفه ما در فوتبال است. متاسفانه الان نوبت من بود تا آسيب ببينم. به صراحت بگويم که احساس ترس مي‌کنم. از اين مي‌ترسم که جام‌جهاني براي من پايان رسيده باشد و ديگر نتوانم تيم ملي کشورم را همراهي کنم. و اقعا مي‌ترسم و نمي توانم اين را پنهان کنم.

کوئنترائو در دقيقه 64 آسيب ديد و در حالي که از درد به خود مي پيچيد از زمين مسابق خارج شد و جاي خود را با آلميدا داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا