گوناگون

کواچ: امیدوارم هماهنگی‌مان را حفظ کنیم/ از ایتالیا شناخت داشتم

 به گزارش خبرنگار مهر، اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از بازی این تیم برابر ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این برد را به همه هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم. من نمی‌دانم چرا برخی‌ها می‌گویند ایتالیا با تیم دوم خود آمده بود. آنها خوب بازی کردند. خوشبختانه سرویس های ما خوب شده بود و آنها نمی‌توانستند دریافت کنند. ما خوب بازی کردیم و امیدورم این هماهنگی را حفظ کنیم و در بازی‌های آینده ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه پیش از بازی نسبت به کسب این برد برابر ایتالیا اضطراب داشت، افزود:  قبل از بازی کاملا نگران بودم که چه نتیجه‌ای می‌خواهد حاصل شود، سعی کردیم هرچه در توان داریم به نمایش بگذاریم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص تفاوت بازی رفت و این دیدار مقابل ایتالیا تاکید کرد:‌ من کاری ندارم در گذشته چه اتفاقی افتاده است. این دو داستان متفاوت است ابتدا مقابل تیم قدرتمندی قرار گرفتیم اما امشب با توجه به تجربیات گذشته توانستیم نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم. من هر بازی را به چشم همان بازی نگاه می‌کنم.

کواچ با اشاره به شناخت خود از تیم ایتالیا گفت: طبیعی است شناختم از بازیکنان حریف کمک شایانی کرده است بعضی از بازیکنان این تیم در تیم خود من بازی می‌کردند و آنالیزی که از آنها داشتم به من کمک کرد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا