گوناگون

کواچ: در بازي اول اشتباهات بچه‌گانه‌اي داشتيم

اسلوبودان کواچ پس از بازگشت تيم ملي واليبال ايران و کسب پيروزي تاريخي برابر برزيل در ليگ جهاني 2014 در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: رقباي خيلي سختي داشتيم و در گام اول برابر ايتاليا قرار گرفتيم؛ بازي به بازي بهتر شديم. بعد از بازي اول وقتي توان پيروزي را در بازيکنانم ديدم و از آنها خواستم تمام تلاش خود را به کار بگيرند.

به نقل از فارس، وي در مورد ميزباني از تيم‌هاي برزيل، ايتاليا و لهستان، گفت: من از بازيکنانم مي‌خواهم تلاش خود را مضاعف کنند، چراکه اين پتانسيل را در آنها مي‌بينم که بهتر باشند و پيروز شوند. مي‌دانم که ملي‌پوشان بازي‌هاي خوبي از خود به نمايش مي‌گذارند. هرکسي که با من حرف مي‌زند اعتقاد دارد که بازيکنان ايران در خانه 20‌درصد بر توانا‌يي‌هايشان افزوده مي‌شود و با اين شرايط شانس زيادي براي پيروزي داريم.

سرمربي تيم ملي واليبال ايران در پاسخ به اين سوال که آيا فکر مي‌کرد بعد از دو شکست برابر ايتاليا، تيم ايران اينقدر متحول شود يا خير، تصريح کرد: همانطور که همه ديدند در بازي اول کار تيمي خوبي را به نمايش نگذاشتيم؛ پس از آن نظم به تيم بازگشت و بازيکنان توانستند بهتر ظاهر شوند. اشتباهات بازي اول بسيار بچه‌گانه بود و در سطح ايران نبود؛ ما سعي کرديم اين اشتباهات را به حداقل برسانيم و به همين دليل هم توانستيم به هدف خود برسيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا