گوناگون

کوزه‌گري: وزير بهترين پاسخ را به منتقدان داد

 جلال کوزه‌گري در مورد انتقاد و گلايه برخي از بازيکنان تيم ملي هندبال نسبت به مديريت وي در فدراسيون و ارسال نامه انتقادي به وزير ورزش اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هايي که مطرح شد و نامه‌اي که به وزير ورزش داده شد منتظر نظر وزير بوديم که وي هم اظهار نظر کرد و گفت که از مديريت فدراسيون هندبال رضايت کامل دارد. وي جايگاه بالاتري نسبت به من دارد و جوابش هم کاملاً واضح است.

به گزارش فارس، وي با بيان اينکه آقاي وزير با من صحبتي نکرد، ادامه داد: اصل نامه به وزير ورزش داده شده بود و گودرزي هم بايد به اين موضوع جواب مي‌داد. اگر نامه‌اي به فدراسيون داده مي‌شد قطعاً من هم جواب مي‌دادم، اما حالا نامه براي وزير ارسال شده و گودرزي هم جواب کاملاً واضح و روشني داده است و فکر مي‌کنم جاي هيچ بحثي باقي نمانده است.

رئيس فدراسيون هندبال با بيان اينکه بهترين پاسخ را وزير ورزش داد و من هيچ صحبتي ندارم، خاطرنشان کرد: بالاتر از سياهي رنگي نيست. من حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم، اما چون دوست ندارم هندبال لطمه بخورد سعي مي‌کنم شرايط را مديريت کنم. اقداماتي را تا روز شنبه انجام خواهم داد و خيلي چيزها روشن مي‌شود؛ نفرات را انتخاب خواهيم کرد تا ببينيم چه کساني مي‌آيند و چه کساني نمي‌آيند.

کوزه‌گري در پاسخ به اين سوال که يعني با اين شرايط ممکن است بازيکناني که هندبال ايران را براي نخستين بار جهاني کردند را دعوت نکنيد؛ عنوان کرد: سرمربي تشخيص مي‌دهد که بازيکني در تيم ملي باشد يا نباشد. اگر بازيکني را دعوت کرديم و وي در اردوها حاضر نشد آن زمان بر اساس مقررات برخورد مي‌کنيم؛ سرباز وطن آن زمان مشخص مي‌شود نه اينکه الان آقايان خود را سرباز وطن بنامند!

وي افزود: وزير نظرش را اعلام کرده؛ برخي بازيکنان مي‌گويند من هيچ کاري نکردم، اما آقاي وزير دفاع تمام قدي از من کرد. من کارم را کرده‌ام، اما برايم سوال است که چرا اين بازيکنان ملي‌پوش در جام باشگاه‌هاي آسيا نتيجه نگرفتند؟ اگر در اين مدت کاري کرده‌ام با لطف خدا بوده و اگر خداوند نخواهد جلال کوزه‌گري در هندبال نيست؛ به قول علي دايي عزت و ذلت دست خداست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا