گوناگون

کمیته ای ویژه در استانداری فارس شکایات کارآفرینان را رسیدگی می کند

81136876 5648239

دارا کیانی جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: جذب سرمایه گذاری در استان متولی خاص خود را دارد ولی کمیته رسیدگی به شکایات کارآفرینان و سرمایه گذاران، ماموریت گره گشایی از مشکلات فراروی جذب سرمایه گذاری را دارد.

وی عمده مشکلات سرمایه گذاران استان فارس را در زمینه بهره مندی از منابع و تسهیلات بانکی عنوان کرد و گفت: همانگونه که استاندار فارس تصریح کرد، تا زمانی که وام با نرخ بهره 25 درصدی به طرح ها اختصاص یابد این سرمایه ها وارد دلالی و کارهایی می شود که بازده بیشتری داشته باشد و اثر مورد نظر در توسعه سرمایه گذاری استان محقق نمی شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس تصریح کرد: متاسفانه برخی نگرش ها ، تفکرات و تنگ نظری هایی از قبل برجای مانده است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه برخی افراد که مسوول پاسخگویی به استعلام ها برای صدور مجوز سرمایه گذاری هستند، با نگرش های غلط به استدلال های غیرمنطقی و غیر حقوقی می پردازند.

کیانی تاکید کرد: مدیریت استان تلاش خواهد کرد که در چارچوب قانون و نه مصلحت اندیشی و رابطه ها، امور استان از جمله سرمایه گذاری را به نقطه مطلوب رهنمون کند. ک/3

2026/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا