گوناگون

اتاق بازرگانی زنجان تجربه دیگر استانها را برای توسعه روابط تجاری به کار می گیرد

81136900 5648271

غلامحسین جمیلی روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: اتاق بازرگانی زنجان امسال میزبان سه همایش بزرگ ملی در حوزه تجارت خارجی خواهد بود.

وی یادآورشد: دعوت از تمام سرمایه گذاران خارجی کشور یکی از این همایش ها است که با هدف معرفی ظرفیت های زنجان برگزار می شود.

جمیلی به برنامه ریزی های انجام شده برای دعوت از رایزنان خارجی ایران در سایر کشورها اشاره کرد و هدف آن را معرفی ظرفیت ها وتوانمندی این استان به سفارت خانه ها و جلب مشارکت آنان برای تشویق سرمایه گذاران خارجی به منظور ورود به زنجان خواند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان یکی از مهمترین مسوولیت سفارتخانه ها را معرفی ظرفیت های موجود در مناطق مختلف کشور عنوان و بر لزوم آگاه سازی رایزنان تجاری آنان از توانمندی های موجود تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه سومی که اتاق بازرگانی زنجان برای سال 93 در نظر گرفته است، برگزاری همایشی با حضور معاونین امور بین الملل اتاق بازرگانی سراسر کشور است.

جمیلی ادامه داد: برقراری تعامل تجاری با کشورهای مختلف میان استانها تقسیم بندی شده است و هر استان فقط به تعداد معدودی از کشورها هیات تجاری اعزام می کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان، گفت: می توان از ظرفیت این افراد برای معرفی ظرفیت های اقتصادی موجود در این استان درزمان اعزام هیات تجاری به کشورهای مختلف بهره گرفت.

وی تاکید کرد: همچنین بازرگانان زنجانی نیز می توانند ظرفیت های موجود در استان های دیگر را در زمان سفر به کشورهای خارجی معرفی کنند.

7319/522

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا