گوناگون

کوهدشت در انتخاب معلمان نمونه لرستان بیشترین سهم را داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن نریمانی عصر دوشنبه در همایش گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه که در سالن اداره ارشاد کوهدشت برگزار شد، گفت: شهید مرتضی مطهری استادی بود که هم در حوزه و هم در دانشگاه و هم در مسائل فلسفی و بحث های کلامی راه روشنی برای ما ترسیم کرد و آثار این استاد بزرگ برای جوانان همیشه راهگشا خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کوهدشت اظهار داشت: در وصف معلم سخن ها گفته شده ولی همین بس که اولین معلم بشر خداوند و بعد از آن ائمه معصومین بوده اند و چه افتخاری بزرگ تر از این که منشا تحول و شاه بیت توسعه در دست پرتوان معلمان است.

وی با بیان این که توسعه جز در فکر اتفاق نمی افتد، تصریح کرد: اگر تمام عوامل دست به دست هم بدهند تا معلم نقش هدایت گر خود را ایفا نکند توسعه اتفاق نمی افتد و همین است که درتمام کشورهای توسعه یافته و پیشرفته آموزش و پرورش بوده که تحول ایجاد کرده است.

نریمانی با اشاره به نقش معلمان در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: تقدیم 3600 معلم شهید در دوران دفاع مقدس نشانگر نقش این قشر در عرصه مقابله با دشمن بوده است.

مدیر آموزش و پرورش کوهدشت در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از بازنشستگان معلم، بیان داشت: درعرصه فرهنگ چیزی به نام بازنشستگی نداریم و کسی نمی تواند بگوید که من به خط پایانی این حوزه رسیده ام بلکه باید نام پیشکسوت را بر این عزیزان گذاشت.

نریمانی با اشاره به کسب رتبه کشوری الگوی تدریس توسط یکی از معلمان کوهدشتی، گفت: این افتخار بزرگی است که تنها نماینده استان لرستان از کوهدشت انتخاب شود.

وی افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش کوهدشت در انتخاب معلمان نمونه استان، بیشترین سهم را در استان داشته است.

نریمانی با بیان این که امروز دشمن با تمام توان فرهنگ کشورمان را نشانه گرفته و از تمام توان خود برای جنگ فرهنگی استفاده خواهد کرد، یادآور شد: متولی فرهنگ کسی جز معلم نیست و ما باید برای تربیت دانش آموزان قرآن محوری را در دستور کار خود قرار دهیم.

بنابر این گزارش در پایان این مراسم به از معلمان پیشکسوت و نمونه کشوری، استانی و شهرستانی کوهدشت تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا