گوناگون

کیسه های جادویی برای حفاظت از محیط زیست

سلامت نیوز :چند وقتي است كه با كمك جمعيت امداد دانشجويي امام علي(ع)، كودكان كار و محروم از تحصيل و مادران سرپرست خانوارهاي آسيب‌ديده دست به كار شده و مشغول دوخت كيسه‌هايي هستند كه كيسه‌هاي جادويي لقب گرفته است چرا كه بانيان طرح ساخت اين كيسه معتقدند اين كيسه‌ها مي‌تواند دست‌هاي مهربان را به يكديگر وصل كند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد كيسه‌هايي كه تمام مراحل ساخت آن، از طراحي نقش تا دوخت آن توسط همين كودكان و مادران هنرمند كه همواره در زندگي سخت‌شان از هر گونه آموزشي محروم بوده‌اند انجام مي‌شود. در حالي كه هدف اصلي از ساخت اين كيسه‌ها، اشتغالزايي و آموزش مهارت و تشويق به استقلال مالي و كمك به معاش اين خانواده‌هاي آسيب ديده بوده، شما هم مي‌توانيد با خريد اين كيسه‌ها، ضمن حمايت از دستان هنرمند اين قشر نيازمند جامعه، به حفظ محيط زيست هم كمك كنيد.

چرا كه اين كيسه‌ها مي‌تواند جايگزين كيسه‌هاي پلاستيكي بوده و بارها و بارها مورد استفاده قرار بگيرد. شما مي‌توانيد اين كيسه‌ها را كه با قيمتي بسيار ارزان به معرض فروش گذاشته شده‌اند، از فروشگاه اينترنتي جمعيت امداد دانشجويي امام علي(ع) به نشاني http: //shop.sosapoverty. org/ تهيه كنيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا