گوناگون

کی‌روش نگاهش به فوتبال ایران را تغییر می‌دهد/ جام جهانی تجربه بزرگی برای‌مان بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیهمراسم قرعه کشی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که دوشنبه شب در برج میلاد تهران برگزار شد، ضمن بیانه مطلب فوق اظهار کرد: امیدوارم لیگ خوب و چویایی را برگزار کنیم که کیفیت بالایی داشته باشد و تیم‌ها بتوانند خوب را  در سطح آسیا نشان بدهند.

وی در خصوص غیبت مدیران لیگ برتری در این مراسم عنوان کرد: این مراسم برای باشگاه‌ها بوده و آنها میزبان هستند اما نمی‌دانم چرا نیامدند. شاید به خاطر ماه مبارک رمضان و یا درگیر مسائل دیگری بوده که نتوانستند در مراسم حاضر شون،د در صورتی که دیگر مهمانان در این مراسم حضور یافتند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دستاوردهای جام جهانی و نیز آخرین وضعیت کارلوس کی روش تصریح کرد: در این سه سال کی‌روش زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشید و جام جهانی یک تجربه بزرگ برای ما بود. ما امروز از کی‌روش ایمیل دیگری دریافت کردیم که قرار شد آخر هفته به تهران بیاید و چند سئوال از یکدیگر داریم تا آن را مطرح کرده و بتوانیم بعد از نوشتن متن قرارداد، آن را نهایی کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: کاروس کی‌روش پذیرفته که نگاه خود را به فوتبال ایران تغییر دهد. ایشان شناخت کافی از فوتبال ایران پیدا کرده و دیگر استرش گذشته را ندارد. امیدواریم در ادامه راه به نتایج بهتری با این مربی دست پیدا کنیم.

کفاشیان در خصوص سقف قرارداد بازیکنان گفت: تنها راهی که می‌توانستیم مقابل مبالغ بالا ایستادگی کنیم، این بوده که باشگاه‌ها اتحاد خود را حفظ کنند. با برنامه‌ای هم که سازمان لیگ به اجرا درآورد، امیدواریم بتوانیم وضعیت خوبی را در بخش قراردادها رقم بزنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا