گوناگون

گذشت قاتل توسط اولیای دم پس از 3 دقیقه از اعدام

81137425 5649103

علی استادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عامل یک قتل که با حکم دادگاه به قصاص نفس محکوم شده بود، سه دقیقه پس از به دار کشیده شدن با گذشت اولیاء دم، از مرگ رهایی یافت.

وی گفت: فردی که به جرم قتل عمد سال ها در زندان بود، به رغم تلاش مددکاران اجتماعی زندان با درخواست قصاص اولیاء دم از سوی اولیاء دم به دار مجازات آویخته شد.

استادی افزود: این در حالی بود که پس از تایید حکم، مسوولان قضایی، معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز و با تلاش های پیگیر مدیر و مددکاران زندان مرکزی تبریز با تشکیل جلسات صلح و سازش با خانواده مقتول تلاش برای نجات مرد اعدامی از مرگ را آغاز کردند تا سرانجام این تلاش ها نتیجه داد و مرد زندانی با اعلام بخشش از سوی اولیاء دم، سه دقیقه پس از به دار کشیده شدن به سرعت توسط ماموران به پایین کشیده شد و پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان اعزام شد.

وی گفت: حال عمومی این مددجو هم اکنون خوب است و در سلامت کامل بسر می برد و با عنایات خداوند به زودی از بیمارستان ترخیص می شود.

وی با تقدیر از گذشت اولیاء دم و پدر و مادر مقتول از تلاش گروه مددکاری زندان بخاطر اقدامات انسانی برای تلاش جهت اخذ رضایت از شکات سپاسگزاری کرد.

استادی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز با تلاش واحد مددکاری زندان مرکزی تبریز 23 نفر از این نوع افراد از چوبه دار رهایی یافتند.

587/7223

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا