گوناگون

گرد و غبار شدید مهمان مردم سیستان و بلوچستان می شود

81172864 5710921

ˈمحمدرضا امیرمرادیˈ با ارسال اطلاعیه ای به دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان ابراز داشت: از اواخر وقت امشب چهارشنبه تا یک هفته آینده در نواحی شمالی استان وزش باد شدید از سمت شمال تا شمال غرب همراه با گرد و خاک و در بعضی ساعات توفان و کاهش شدید دید و کیفیت هوا پیش بینی می شود و بیشینه وزش باد از پنجشنبه تا یک شنبه خواهد بود.

وی با تصریح بر اینکه طی مدت زمان مذکور در زاهدان و نواحی مرکزی و شرقی سیستان و بلوچستان افزایش غلظت گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است، گفت: از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده کاهش دما به میزان 5 تا 8 درجه سانتی گراد در شمال استان مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان توصیه کرد: در خصوص برداشت غلات و محافظت از محصولات زراعی و گلخانه ها اقدامات لازم انجام شود و افراد آسیب پذیر همچون کودکان، سالمندان و بیماران در زمان غبارآلود شدن هوا از تردد غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش ایرنا طی 24 ساعت گذشته شهرستان خاش در دامنه قله 4 هزار متری تفتان با کمینه 18 و دلگان در جنوب غرب سیستان و بلوچستان با بیشینه 41 درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط شهری استان بودند.

2729

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا