گوناگون

گروه مشاوران جوان فرمانداری، مرکزی برای پیگیری مطالبات جوانان است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین عصر چهارشنبه در نشست گروه مشاوران جوان که در فرمانداری سمنان برگزار شد ضمن بیان اینکه استفاده از ایده ها و راهکارها برای رفع مشکلات و موانع و پیشبرد اهداف والای نظام جمهوری اسلامی در این بخش از مهمترین اهداف تشکیل گروه مشاوران جوان است افزود: اعتماد و واگذاری امور به جوانان بخشی از مدیریت جهادی است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از توان و قوه ابتکار و نوع آوری جوانان در کنار تجربه مدیران منجر به ارائه خدمات برای مردم می شود از اعضای گروه مشاوران جوان خواست تا قانون بودجه سال 93 را مطالعه و پیشنهادات و راهکارهای اجرایی را در بخش جوانان به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به شعار سال 93 و اهمیت مقوله فرهنگ گفت: مشاوران جوان باید با تدوین برنامه ای شهرستانی بیش از پیش فعالیت های خود را اجرایی کند.

سعدالدین ترویج فرهنگ کار و تولید و کار آفرینی بین جوانان را یکی از وظایف این شورا در سالجاری عنوان کرد و افزود: مشاوران جوان فرمانداری می توانند با شورای اسلامی در شناسایی نخبگان و موثرین سمنانی خارج از شهرستان، استان و کشور همکاری متقابل داشته باشند.

وی در خاتمه با اشاره به این مطلب که تقویت روحیه دینی و مذهبی جوانان و توسل آنان به ائمه اطهار (ع) از عوامل مهم برای  بستر آرامش روحی نوجوانان و جوانان است خاطرنشان کرد: جوانان هرچه می خواهند باید از ائمه اطهار درخواست کنند و مطمئن باشند با اخلاصی که دارند به نتیجه می رسند.

برقراری ارتباط کاری گروه مشاوران با کارشناسان فرمانداری، طراحی وب سایت با هدف معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های سمنان و برقراری ارتباط با سایر نخبگان، رصد مشکلات ورزشی شهرستان و بررسی راهکارها و برگزاری همایش آسیب شناسی ورزش شهرستان، تأسیس سمن هایی به منظور فعالیت جوانان در ترویج میراث فرهنگی و توسعه گردشگری شهرستان از جمله مصوبات این نشست بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا