گوناگون

گزارش اولين ويژه‌برنامه جام جهاني شبکه سه

اولين قسمت از ويژه برنامه «2014» ساعت 23 و 15 دقيقه شامگاه گذشته با اجراي عادل فردوسي‌پور به روي آنتن رفت و رضا جاوداني و محمدحسين ميثاقي او را در اجرا همراهي مي‌کردند.

اين برنامه قرار است به پوشش مسابقات جام جهاني بپردازد و در قالب حدود 38 قسمت برنامه، علاوه بر پخش مستقيم مسابقات، توليد و پخش آيتم‌هاي متعدد درباره مهمترين رويداد فوتبالي دنيا را هم در دستور کار قرار دهد.

مجري برنامه در ابتدا توضيحاتي درخصوص چگونگي شکل گيري برنامه و روند ادامه آن در آينده ارائه کرده و تاکيد کرد سه قسمت اول اين برنامه به حساب بازي تدارکاتي گذاشته مي شود و از شب اول مسابقات جام جهاني اين برنامه نيز وارد رقابت رسمي خواهد شد. اميدواريم کم و کاستي هاي قسمت اول را به بزرگي خود ببخشيد و مطمئن باشيد قسمت به قسمت تا پايان جام جهاني پيشرفت محسوسي را در برنامه «2014» شاهد خواهيد بود.

وي ادامه داد: «2014» قرار است حدود يک ساعت قبل از اولين بازي هر روز پخش خود را آغاز کند و پس از آن در بين دو نيمه مسابقات و در فاصله بين اتمام هر بازي تا بازي بعدي نيز نمايش آيتم هاي اين برنامه ادامه خواهد داشت و در انتها پس از پايان پخش زنده آخرين بازي در هر شب، جمع بندي نهايي «2014» نيز روي آنتن مي رود.

در اين قسمت از برنامه که به ميزباني از کارلوس دونگا اسطوره فوتبال برزيل اختصاص داشت يک نظرسنجي پيامکي نيز درخصوص بازيکنان بزرگ فوتبال برزيل ترتيب داده شده بود بر اين اساس که سوال شد «به نظر شما بهترين عنصر و يا بازيکن هجومي تيم فوتبال برزيل در دو دهه اخير چه کسي بوده است؟» و پاسخ ها به ترتيب 1- ببتو 2- روماريو 3-رونالدو 4-رونالدينيو 5- ريوالدو بود.

عادل فردوسي‌پور در خلال پخش برنامه همچنين از ذکايي، تهيه‌کننده سابق ويژه برنامه‌هاي جام جهاني شبکه سه تشکر کرد و يادآور شد که از راهنمايي‌هاي او براي ساخت اين برنامه استفاده شده است.

برنامه «2014» طي شب‌هاي سه‌شنبه و چهارشنبه نيز ساعت 23 پخش مي‌شود و پس از آن با آغاز بازي‌هاي جام‌جهاني ساعت پخش تغيير مي‌کند و اين برنامه حدود ساعت 19 به روي آنتن خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا