گوناگون

گزارش تمرين امروز پرسپوليس

  اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در سال جاري با 11 بازيکن از ساعت 18 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.

اين در شرايطي بود که بازيکنان يک ساعت زودتر از امروز به ورزشگاه درفشي‌فر آمدند و جلسه‌اي را با رحيمي و علي دايي برگزار کردند. سپس تمرينات خود را با صحبت‌هاي دايي در زمين ورزشگاه درفشي‌فر آغاز کردند.

* در تمرين امروز پرسپوليس علي‌عسگر، ميثم حسيني، اسماعيل‌زاده، صادقيان، قاسمي، کمنداني، دغاغله ،‌طارمي، کفشگري، عباس‌زاده و يک بازيکن اميد حضور داشتند. البته عباس‌زاده با تاخير 30 دقيقه‌اي در تمرين امروز حضور داشت.

* عليرغم اينکه گفته مي‌شد مارک لباس پرسپوليس تغيير کرده اما امروز قرمزپوشان با همان مارک آل‌اشپورت تمرينات خود را آغاز کردند.

* بازيکنان پس از اينکه براي تمرين وارد زمين شدند پشت سر رحيمي و دايي ايستادند و از روي گوسفندي که براي آنها قرباني شده بود، رد شدند.

* همه اعضاي کادر فني در تمرين امروز حضور داشتند به جز کريم باقري که به دنبال مبلغ قرارداد فصل گذشته خود است.

* عليرضا رحيمي پس از جلسه يک‌ساعته با بازيکنان و دايي مقابل تلويزيون در رختکن قرمزپوشان نشست و دومين بازي واليباليست‌هاي کشورمان مقابل برزيل را نظاره‌گر شدو گهگاهي با دايي صحبت‌هاي درگوشي داشت.

* اما يوزپلنگ ايراني هم در تمرين امروز ديده شد و بعضي از مدرسه فوتبالي‌هايي که در کنار زمين قرمزپوشان تمرين مي‌کردند لباس‌هاي تيم ملي را با آرم يوزپلنگ پوشيده بودند.

* در تمرين امروز چند مدير برنامه نيز ديده شد.

* رضا محمدي بدون اينکه در تمرين امروز شرکت کند، پس از 20 دقيقه گفت‌وگو با دايي وسايل خود را برداشت و ورزشگاه را ترک کرد.

* حدود 50 هوادار تمرين امروز را از نزديک تماشا کردند.

* در کادر پزشکي پرسپوليس هم امروز تغيير ديده نشد و فقط محسني ماساژور اين تيم جاي خود را به فردي ديگر داده است.

* هواداران پرسپوليس همچنين امروز به شدت به دنبال وضعيت بازيکنان جديد قرمزپوش بودند.

* همچنين امروز صبح باز هم رحيمي روز شلوغي را پشت سر گذاشت. او در ديدارهاي جداگانه پذيراي رضا محمدي، سيدصالحي، حسين عبدي، مجتبي شيري، مدافع سابق قرمزپوشان، مدير برنامه‌هاي دهنوي و ماهيني و انواع و اقسام طلبکاران و افرادي که چک‌هايشان برگشت خورده بود، بود. اين در شرايطي است که احتمال مي‌رود بدهي‌هاي سرخپوشان از رقم 70 ميليارد تومان هم با اين شرايط امکان دارد بالاتر بزند.

* در تمرين امروز خبري از برخي بازيکنان که با اين تيم قرارداد هم دارند، نبود. مانند محمد نوري و سيدمهدي سيدصالحي که نشانه‌گر اين بود که احتمال دارد اين بازيکنان از جمع سرخپوشان جدا شوند.

* با ورود دايي به ورزشگاه درفشي‌فر يک ليدر به سمت او رفت و در خصوص اتفاقاتي که عليه دايي توسط يک ليدر در باشگاه اتفاق افتاد توضيحاتي داد که علي دايي در جواب اين ليدر گفت من فقط خداي خودم را دارم.

* کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس امروز با لباسي طوسي‌رنگ نظاره‌گر عملکرد قرمزپوشان بود.

* بازيکنان در تمرين امروز فقط دور زمين دويدند و سپس به حرکات کششي پرداختند.

*با تصميم مسئولان باشگاه پرسپوليس جمال اميد يکي از مسئولان سابق کميته ملي المپيک به عنوان مدير جديد ورزشگاه درفشي‌فر از امروز کار خود را شروع کرد.

*عليرضا رحيمي دقايقي از تمرين را کنار دايي از روي نيمکت تماشا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا