گوناگون

گسترش قلیان خانه‌ها از معضلات گرگان

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب گرگان از پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان از مواد مخدر خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی حقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر، برخورد مستمر با مراکز توزیع و مصرف مواد مخدر و روانگردان،اظهار کرد: در اولین گام از اجرای این طرح ضربتی دو نقطه آلوده گرگان پس از شناسایی پاکسازی و حدود 30 نفر از معتادین و توزیع کنندگان مواد مخدر و روانگردان در این مناطق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه با اشاره به تاکید ویژه مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ درسال جاری، مبارزه با اعتیاد را از اولویت‌های فرهنگی در استان گلستان برشمرد و افزود: ایجاد فضای پاک در جامعه و استمرار و تقویت مبارزه با این معضل خانمان سوز در سایه تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و حمایت و همکاری تک تک افراد به عنوان شهروندان این جامعه امکانپذیر است.

حقی با بیان این‌که همه برای زیستن در محیطی امن و سالم و حفظ سلامتی و امنیت آن مسوولیت دارند، از مردم خواست اطلاعاتی که از مراکز تجمع، مصرف و توزیع موادمخدر دارند را با دستگاه‌های متولی در میان بگذارند.

وی در ادامه گسترش قلیان خانه‌های غیر مجاز را از دیگر معضلات در سطح شهرستان گرگان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به زودی بسیاری از این مراکز که فاقد مجوزهای لازم هم هستند، تعطیل شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا