گوناگون

گشت های ویژه تعزیرات حکومتی به منظور اعمال قانون تاکسی های متخلف در لرستان راه اندازی می شود

81172828 5710869

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام براری شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل استان افزود: روسای شعب تعزیرات حکومتی لرستان این اختیار را دارند که با همکاری نیروهای پلیس راهور ، نسبت به ابلاغ حکم رانندگان متخلف در سطح شهرها اقدام نمایند.

وی اظهار داشت:در این راستا گشت های ویژه ای به همراه ماموران سازمان صنعت، معدن و تجارت و تاکسیرانی در سطح شهرها به ویژه خرم آباد ایجاد و حکم افراد متخلف در لحظه وقوع تخلف صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد نظارت جنبه تشریفاتی و فانتزی پیدا می کند به نحوی که پس از دور دوم اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها بیش از 30 پرونده تخلفاتی تاکسی و سواری به تعزیرات حکومتی ارسال شد که تمامی این پرونده ها فاقد برگ هویت و یا کارت شناسایی و گواهینانه رانندگان متخلف است.

وی با بیان اینکه شناسایی و اعمال جریمه این افراد متخلف، سخت و زمانبر است ، گفت: در مجموع، تعزیرات حکومتی لرستان آمادگی کامل را دارد تا برخورد قانونی نسبت به هرگونه افزایش بی رویه نرخ کرایه تاکسی و عدم ارائه خدمات مناسب به مردم را اعمال کند.

شهردار خرم آباد نیز گفت: بسیاری از رانندگان خودروهای سواری شخصی دو یاسه شغله هستند وآشنایی کافی با مقررات حمل و نقل عمومی ندارند.

محمد مهرابی افزود: طرح ساماندهی خودروهای سواری شخصی باید تدوین و اجرایی شود تا علاوه بر حل بخشی از معضل ترافیک، بحث حمل و نقل درون شهری خرم آباد نیز ساماندهی شود.

7269/1625

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا