گوناگون

گلایه از پرداخت نشدن عوارض هتل‌های سرعین به شهرداری

شهردار سرعین از آمادگی شهرداری سرعین برای میزبانی از مسافران دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا زنده دل در جمع خبرنگاران افزود: در تعطیلات اخیر، شهرداری سرعین نیروهای خدماتی خود را در قالب گروه‌هایی در سطح شهر برای رفع نیاز میهمانان ساماندهی کرد.

وی با بیان اینکه زمین‌های بایر داخل و پیرامون شهر پیش از آغاز موج سفرها برای استقرار چادر مسافران آماده‌سازی شده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای نحوه خدمت‌رسانی به گردشگران صورت گرفته و تمام تدابیر لازم در مدت حضور مسافران در شهر توریستی سرعین به کار گرفته شده است.

زنده دل به جمع آوری 100 تن زباله در مدت تعطیلات عید فطر در شهر سرعین، اشاره و خاطرنشان کرد: میزان تولید زباله روزانه این شهر حدود 3 تن است.

شهردار سرعین، امکانات اقامتی شهر سرعین را حدود ده هزار تخت، عنوان و از برنامه ریزی برای اقامت 30 هزار نفر در هر شبانه روز در شهر سرعین خبر داد و افزود: از آنجا که میزان حضور شبانه مسافران در مدت تعطیلات 10 برابر امکانات موجود بوده است، در همین راستا خواستار افزایش ظرفیت‌های گردشگری شهر از سوی متولیان امر هستیم.

زنده دل از آمادگی شهرداری سرعین برای پذیرایی از مسافران با توجه به ظرفیت‌های شهر توریستی سرعین خبر داد.

وی از رایزنی‌های شهرداری سرعین با اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای تامین آسفالت کمربندی سرعین جهت اتمام هر چه سریعتر این پروژه خبر داد و ابراز امیدواری کرد، با اتمام آن روند عبور و مرور در شهر در پی این اقدام تسهیل شود.

شهردار سرعین از اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل به دلیل پرداخت نشدن عوارض هتل‌ها و آب‌های گرم معدنی به شهرداری انتقاد کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا