Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

گلکسی نوت ۷ را در تصویری ۳۶۰ درجه تماشا کنید

با انتشار تصویر ۳۶۰ درجه ای از گوشی گلکسی نوت ۷ دیگر می توان گفت که هیچ چیز ناگفته ای در مورد مشخصات این گوشی وجود نخواهد داشت . این تصویر متحرک توسط مارکس برانولی در توییتر به اشتراک گذاشته شده است . برای مشاهده تصاویر وتوضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

احتمالا پرچمدار جدید شرکت سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۷ خواهد بود . از اطلاعات فاش شده قبل از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند این چنین بر می آید که نوت ۷ دارای پردازشگر اسنپدراگون ۸۲۱ از نوع چهار هسته ای و با فرکانس کاری  ۲٫۲ گیگاهرتز است البته مدل دیگی از این دستگاه هم وجود دارد که پردازشگر اگزینوس هشت هسته ای ۸۸۹۳ داشته و فرکانس کاری ۲.۶ گیگاهرتزی دارد.

نمایشگر نوت ۷ احتمالا ۵٫۷ اینچی و از نوع QHD خواهد بود . میزان حافظه رم این دستگاه ۶ گیگابایت اعلام شده و دارای مدل های مختلف ۶۴ ، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در حافظه داخلی است . البته در همه این مدل ها  کارت حافظه هم به گوشی متصل خواهد شد .

دوربین اصلی  این دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی بوده و دارای فناوری dual-pixel  است .این فناوری سرعت فوکوس خودکار دستگاه را تا حد زیادی افزایش می دهد . دوربین جلو نوت ۷ هم کیفیت ۵ مگاپیکسلی دارد . باتری این گوشی هوشمند جدید شرکت سامسونگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع بهره می برد .

مارکس برانولی اولین بار این تصویر متحرک ۳۶۰ درجه ای را در حساب توییتر خودش منتشر کرده است .این فایل گیف  تمامی زوایای گلکسی نوت ۷  را به تصویر می کشد .

مدت زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی گلکسی نوت ۷ باقی نمانده و البته اینطور که بنظر می رسد همه چیز هم فاش شده حالا باید منتظر بود و دید که آیا سامسونگ در روز معرفی این گوشی نکته جدید و جالبی برای معرفی به علاقمندان دارد یا خیر …

با هم در میهن پست تصویر متحرک ۳۶۰ درجه ای از گوشی گلکسی نوت ۷ را  تماشا می کنیم.

تصویر 360 درجه ای از گوشی گلکسی نوت 7

منبع : phonearena

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا