Mihanpostاینترنتپزشکیپیشنهاد سردبیرعمومی

درخواست جالب هکر سایت بیمارستان میلاد تهران + تصاویر

درخواست جالب هکر سایت بیمارستان میلاد تهران در حالی مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که روز گذشته احتمالا یک بیمار ناراضی از وضع و اوضاع بیمارستان میلاد اقدام به هک سایت این بیمارستان کرده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه شوید.

دیشب حدودا در ساعت ۶ بعد از ظهر روز یکشنبه یازدهم مرداد ماه بود که اخبار هک سایت بیمارستان میلاد در فضای مجازی منتشر شد . اما جالب است بدانید که  پیغام هکر از روز نهم مرداد روی صفحه اصلی و همچنین صفحه ارتباط با ما در سایت رسمی بیمارستان میلاد نقش بست . این هکر همچنین آدرس یک کانال تلگرامی جعلی را هم روی صفحه این سایت قرار داد .

هکر بطور کلی در این پیغام  به سه نکته اشاره کرده بود اول اینکه امنیت سایت خود را کمی بالاتر ببرد دوم اینکه قسمت نوبت دهی آنلاین ا کمی ساده تر کنید و سوم اینکه او با این هک از مسئولین بیمارستان درخواست کرد یک نوبت ملاقات با پزشک پوست به من بدهید .

پیغام هکر عینا بدین شرح است :

لطفا امنیت سایت خود را بالا ببرید و یه وقت دکتر پوست به من بدهید

از مسئولین بیمارستان تقاضامندیم امنیت سایت خود رو کمی بالا ببرند. ظرف چند ثانیه من وارد شدم.ضمنا بخش نوبت‌دهی باید کمی راحت‌تر بشه. من پیغام هک رو در بخش ارتباط با ما هم درج کردم تا ببینم مسئولین سایت ظرف چه مدتی پیام رو برمی‌دارند. آماده راهنمایی رایگان برای بالا بردن امنیت سایتتون هستم.

روز گذشته بالاخره مسئولین بیمارستان رسیدگی کرده و پیام هکر را از روی صفحه اصلی و بخش ارتباط با ما از روی سایت پاک کردند . حالا اما بخش چاپ آزمایشات و همچنین نوبت دهی اینترنتی غیر فعال شده که شاید هم مسئولین سایت بیمارستان میلاد به حرف هکر گوش کرده و قصد دارند بخش نوبت دهی را راحت تر کنند .

با هم در میهن پست  تصاویری از هک سایت بیمارستان میلاد تهران را تماشا می کنیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا