گوناگون

گنبدکاووس در پیک مصرف با 250 لیتر در ثانیه کمبود آب مواجه است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور هاشمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان، با بیان این که حل کمبود آب گنبدکاووس نیازمند همکاری مردم است، گفت: متاسفانه ارزش واقعی آب با مبلغی که به عنوان قیمت آب از مردم دریافت می شود برابر نیست و همین موضوع باعث هدر رفتن آب مصرفی از سوی مشترکین می شود.

وی افزود: فرهنگسازی برای مصرف بهینه آب شرب از مهمترین برنامه های حوزه وزارت نیرو و صنعت آب و فاضلاب است و اجرای این طرح نیازمند همکاری مسئولان و مردم است.

وی با بیان این مطلب که کیفیت آب شرب خط قرمز ما است خاطرنشان کرد: با تلاش مجموعه همکاران، شرکت آب و فاضلاب در سال گذشته موفق شد رتبه برتر کیفیت آب شرب را در سطح شرکتهای مادر تخصصی آب وفاضلاب کشور کسب نماید و تمام تلاش همکاران ما اینست که تا آب شرب سالم و با کیفیت را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اینکه شهرستان گنبد به عنوان دومین شهر در استان از سیستم الکترولیز نمک طعام برخوردار است افزود: با تغییراتی که در سیستم گندزدایی و ضدعفونی آب شرب توسط همکاران این شرکت صورت گرفت، سیستم الکترولیز نمک طعام جایگزین گاز کلر شده است.

هاشمی افزود: نگاهی گذرا به آمارها نشان می دهد که با توجه به میزان بارندگی در سال آبی جاری(مهرماه 92 الی مهرماه93) در مقایسه با سال های گذشته، استان گلستان با کاهش جدی آب مواجه هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا