گوناگون

گوآرديولا: بايد با قدرت به اروپا برگرديم

بايرن‌ مونيخ، مدافع قهرماني ليگ قهرمانان اروپا در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي با چهار گل در خانه از رئال مادريد شکست خورد تا در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با قبول شکست پنج بر صفر از ليگ قهرمانان اروپا کنار رود.

پپ گوآرديولا، سرمربي بايرن‌ مونيخ پس از قبول شکست تحقيرآميز برابر رئال مادريد گفت: بازي بسيار بدي را به نمايش گذاشتيم و من مسئول آن هستم. بازي در نيمه نهايي آن هم برابر تيمي مثل رئال مادريد کار آساني نيست و کوچک‌ترين اشتباه باعث حذف شما مي‌شود. اکنون بايد بازيکنانم را دلداري بدهم. شکست برابر رئال مادريد را بايد به فراموشي بسپاريم زيرا توانستيم تجربه گرانبهايي از بازي برابر تيم بزرگي همچون رئال مادريد به دست آوريم.

سرمربي اسپانيايي بايرن‌ مونيخ در ادامه گفت: اگر بازي‌هاي خوبي را به نمايش نگذاريد و روي ضربات شروع مجدد نيز نتوانيد به خوبي دفاع کنيد چيزي رقم مي خورد که در بازي برگشت رقم خورد. بايرن‌ مونيخ تيم بزرگي است و بايد دوباره با قدرت به اروپا برگرديم. دليل شکست ما برابر رئال مادريد اين بود که بازي با توپ ما نسبت به آنها خيلي کم بود. اگر نتوانيد برابر تيمي مثل رئال مادريد بازي را در کنترل خود در آوريد شانس برنده شدن نداريد.

گوآرديولا در ادامه گفت: در دوراني که فوتبال بازي مي‌کردم و همچنين در دوراني که مربيگري‌ کردم، چندين شکست تلخ در کارنامه من ثبت شده است و اين شکست يکي از تلخ‌ترين آنهاست. فوتبال همين است. ما نتوانستيم امشب بازي هميشگي مان را به نمايش بگذاريم و گل‌هاي خيلي ساده‌اي روي ضربات شروع مجدد دريافت کرديم.

بايرن‌ مونيخ که قهرماني خودش را در بوندسليگا قطعي کرده است، در فينال جام حذفي آلمان برابر بوروسيا دورتموند قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا