گوناگون

گونزالز: کاستاريکا را به جهان شناسانديم

جيان‌کارلو گونزالز اعلام کرد که کاستاريکا به هدف خود در جام‌جهاني که جذب مخاطب بيشتر براي فوتبال اين کشور است، رسيد. عده کمي انتظار داشتند که شاگردان لوئيس پينتو در برزيل درخشش چنداني داشته باشند و اين قبل از آن بود که قرعه اين تيم مشخص شود. کاستاريکا در گروه D در کنار تيم‌هاي انگيس، اروگوئه و ايتاليا قرار گرفت. کاستاريکا پس از شکست سه بر يک اروگوئه در اولين مسابقه خود، ايتاليا را شکست داد و سپس مقابل انگليس به تساوي رسيد تا با هفت امتياز صدرنشين گروه خود شوند.

گونزالز اظهار داشت: اين يکي از مهم‌ترين هدف‌هاي ما در برزيل بود که فوتبال کاستاريکا را به مردم دنيا بشناسانيم. بازيکناني داريم که در ليگ‌هاي برتر اروپا عالي کار مي‌کنند بنابراين ما مي‌خواهيم به دنيا نشان دهيم که مي‌توانند درها را رو به فوتبال کاستاريکا باز کنند.

وي ادامه داد: داريم نشان مي‌دهيم که مي‌توانيم در چنين ليگ‌هايي بازي کنيم. کاملا مشخص است که اين تيم مقابل هرچيزي جنگيد: داوري، ورزشگاه‌ها؛ صد هزار هوادار. فکر مي‌کنم بازي بعدي يک جنگ خواهد بود. هلند اسلحه‌ها و ويژگي‌هاي خود را دارد.

بازيکن تيم ملي فوتبال کاستاريکا خاطرنشان کرد: مطمئنا هميشه اشتباهاتي وجود دارد اما ما آماده هستيم تا مقابل هرچيزي بجنگيم. کيلور ناواس بازيکن فوق العاده‌اي است. او به خاطر تجربه‌اي که در لاليگا دارد، به ما کمک زيادي مي‌کند.

وي اضافه کرد: او در اسپانيا مقابل بهترين بازيکنان دنيا بازي کرده و اين تجربيات را به ساير بازيکنان نيز انتقال مي‌دهد. داشتن چنين دروازه‌باني براي ما و بازي کردن در چنين سطحي يک عامل کليدي براي موفقيت است.

گونزالز گفت: ما به عنوان يک تيم ملي و يک کشور، به او افتخار مي‌کنيم زيرا او نشان داده است که اين توانايي را دارد که در هر تيمي بازي کند و در همان سطح يا بهتر در تيم ملي بازي مي‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا