گوناگون

گيگز: مثبت نگر هستم

منچستريونايتد هفته سي و هشتم ليگ برتر انگليس را با تساوي يک بر يک مقابل ساوتهمپتون به پايان رساند.

به نقل از فارس، ريکي لمبرت دقيقه 28 براي ساوتهمپتون و خوان ماتا 54 براي يونايتدها گلزني کردند. ساوتهمپتون با اين تساوي شمار امتيازهاي خود را به 56 رساند تا در رده هشتم جدول رده بندي قرار بگيرد. منچستريونايتد هم با 64 امتياز با کسب رتبه نازل هفتم به کار خود در اين فصل پايان داد.

رايان گيگز در مورد تجربه مربيگري خود در اين تيم گفت: تجربه خوبي بود. فراز و نشيب‌هاي زيادي داشت اما از آن لذت بردم. هفته آينده در مورد همه چيز تصميم گيري مي‌کنم. در مورد شرايط مربيگري و جايگاهي که خواهم داشت فکر کرده و تصميم نهايي را مي‌گيرم. شايد هم تصميم گرفتم يک سال ديگر به دوران فوتبالم ادامه دهم. مجبورم زودتر تصميم بگيرم.

گيگز افزود: نتوانستيم راهي بازي‌هاي اروپايي شويم اما من انسان مثبت نگري هستم. مي‌توانيم از اين فرصت استفاده کرده و بيشتر به بازي‌هاي ليگ برسيم. مي‌توانيم در ديدارهاي جام حذفي و جام اتحاديه هم بهتر ظاهر شويم، کاري که در اين فصل در انجامش موفق نبوديم. ما باشگاهي هستيم که دوست داريم همواره در جام‌هاي مختلف به قهرماني برسيم. امسال برايمان هيچ چيزي نداشت. سعي مي‌کنيم با قدرت بيشتري برگرديم. مربي جديدي براي باشگاه خواهد آمد. بازيکنان جديد هم اضافه مي‌شوند. مي‌دانم که يک بار ديگر رو به جلو حرکت مي‌کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا