گوناگون

گیاهی شفابخش برای طول عمر شما!

26 300x238 گیاهی شفابخش برای طول عمر شما!

میخواهیم سراغ گیاهان دارویی و شفابخش برویم که بهترین و پرفایده ترین انها گیاه “ترتیزک ابی” است که خواص درمانی فوق العاده و بی نظیری دارد ؛از جمله انها افزایش طول عمر و سلامت شماست.

این گیاه نیروبخش باعث طول عمر می شود و مصرف خام آن پایین‌آورنده قند خون است. جوشانده آن در تسکین ناراحتی‌های قلبی و ورم قوزک پا موثر است.

این گیاه براساس طب سنتی «گرم» است و یکی از دوستان سالمندان به شمار می‌رود.

ویتامین‌های زیــــــادی چون B کمپلکس، بخصوص B1، E، C و املاحی چون گوگرد، سدیم، ید و کلسیم و همـــــچنین پنی‌سیلین گیاهی سبب می‌شود کـــــــه این گیاه برای بسیاری از بیـــــماری‌ها شفابخش باشد.

این گیاه نیروبخش باعث طول عمر می شود و مصرف خام آن پایین‌آورنده قند خون است. جوشانده آن در تسکین ناراحتی‌های قلبی و ورم قوزک پا موثر است.

بولاغ اوتی اشتهاآور خوبی محسوب می‌شود و استفاده از آن به خــــانم‌هایی که دچار سرطان سینه هستند، توصیه می‌شود.

بیماری‌هایی چون آسم، سل ریوی، برونشیت، اختلالات هاضمه، گواتر، اسهال خونی، زخم‌های واریسی، راشیتیسم، یرقان، اسکوربوت، رماتیسم، نقرس و انواع ناراحتی‌های کلیه و کبد توسط این گیاه کاهش می‌یابد.

البـــته اگر به هموروئید مبتلا هستید از این گیاه استفاده نکنید.

این گیاه برای افراد چاق وکسانی که به نقرس و رماتیسم مبتلا هستند، به صورت ضماد در محل درد مفید است. برای رفع جوش‌های صورت نیز اثربخش است. برای درمان لکه‌هایی که بر اثر آفتاب‌زدگی و جوش صورت به وجود آمده است آب علف‌چشمه را با عسل مخلوط کرده به صورت ماسک روی صورت بگذارید.

برای درمان گواتر می‌توان از شاهی‌آبی به عنوان سبزی استفاده کرد. شاهی آبی دفع‌کننده سموم بدن و ضدسل و سرطان است. برای درمان طاسی سر صد گرم شیره شاهی‌آبی را با ۲۵ گرم الکل مخلوط کرده موها را ماساژ دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا