گوناگون

یادآوری ایام رزم در موقعیت فرمانده شهید فکه

81149222 5669122

به گزارش ایرنا، 13 اردیبهشت ماه سالروز شهادت سردار شهید سپاه اسلام حاجˈ حسین اسکندرلوˈ از فرماندهان دفاع مقدس است که درمنطقه عملیاتی فکه شهد شیرین شهادت نوشید تا خون پاک خود را برای آبیاری در خت تنومند اسلام و ایران اسلامی اهدا کند.

این شهید والامقام درسال 65 پس از رزم بی امان با دشمنان اسلام روح بزرگش جاودانه شد واینک موقعیت شهادتش هر ساله پذیرای هزاران رهرو خط سرخ شهادت است .

مسوول یادمان شهداء لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) روز شنبه به ایرنا گفت: همه ساله مشتاقان و علاقه مندان به زیارت مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با حضور دراین مناطق ارادت خود را به شهداء و اهداف والای آنان ابراز می دارند.

ˈعلی کرمیˈ افزود: امسال نیز از اولین روزهای سال جدید، در یادمان شهید اسکندرلو ، خادم زائرین سرزمین های نور بودیم ونسبت به سال های قبل تعداد بیشتری از مردم خداجوی ایران اسلامی ˈبخصوص جوانانˈ با حضور در این منطقه به سخنان راویان جنگ که حماسه های رزمندگان اسلام را بازگو می کردند، گوش جان سپردند.

وی افزود: حضورمردم و مسوولان استان البرز دردر موقعیت شهید اسکندرلو فرمانده گردان حضرت علی اصغر(ع) ، جلوه خاصی به این مکان معنوی بخشیده است.

شهید اسکندرلو در عملیاتی که در روز 13 اردیبهشت سال 65 در منطقه عملیاتی فکه با رمز ˈیا سید الشهدا (ع)ˈ آغاز شد، در مقابل دشمن ایستاد و در حالیکه اشعاری معنوی زمزمه می کرد شربت شهادت نوشید.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 10 هزار نفر از زائران سرزمین نور از سراسر کشور بخصوص از استان البرز ازیادمان این شهید سرافراز بازدید کرده اند.ک/3

693/ 691

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا