گوناگون

یادواره 150 شهید تیر ماه قزوین برگزار شد

81217059 5788390

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یاد و خاطره تمامی شهدا و به ویژه شهدای هفتم تیر را گرامی داشت و از آنان به عنوان سرمایه های انقلاب یاد کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران مدیون دلاوری ها و رشادتهای دلیرمردانی است که با خون خود نظام اسلامی را بیمه کردند.

ˈنادر نصیریˈ افزود: شهادت شهید بهشتی و یارانش در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، نه تنها باعث از بین رفتن نظام نوپای اسلامی نشد، بلکه موجب شد تا ماهیت جنایتکارانه دشمنان نظام بیشتر آشکار شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه در مقطعی تهمت های دشمنان علیه دکتر بهشتی فضا را آلوده کرده بود، اما شهادت این عالم بزرگوار، مظلومیت، شخصیت و اخلاص او را بیش از پیش آشکار کرد.

نصیری تاکید کرد: شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش پایه های انقلاب اسلامی را محکم تر و مردم را نسبت به توطئه دشمنانش هوشیارتر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه احیا کردن ارزش ها و اهداف شهدا در جامعه، موجب کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی می شود، افزود: شهدا با تحمل سختی ها، گذشت، ایثار و فداکاری در هشت سال دفاع مقدس با شجاعت در برابر دشمنان مبارزه کردند تا بتوانند با شکست دادن آنها ارزش های اسلامی را ماندگار کنند و اینک ما باید پاسدار آن آرمان باشیم.

نصیری، با بیان اینکه خون شهدا هزینه و سرمایه آرامش، آسایش، عزت، عظمت و اقتدار کشور ما است، اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم، مدیون آنان هستیم و به همین دلیل باید در مسیر این شهدا گام هایی برداریم تا دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم.

در پایان شرکت کنندگان در مراسم، با حضور در گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان های آنان تجدید پیمان کردند.

7389/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا