گوناگون

یک مسوول انتظامی: واحدهای صنفی ملزم به نصب دوربین مداربسته هستند

81223024 5798695

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علی راقی سه شنبه شب در اجلاس اتاق اصناف تهران که با حضور مسوولان مالیاتی برگزار شد اظهار کرد: نصب دوربین های مداربسته در واحدهای صنفی از سال 1391 در دستور کار قرار گرفته است و اصناف موظفند مکانهای صنفی خود را به دوربین مداربسته مجهز کنند.

وی افزود: قید الزام نیز از ابتدای سال 1393 به طرح نصب دوربین های مداربسته اضافه شده و بنابراین کلیه واحدهای دارای پروانه کسب ملزم به رعایت آن هستند.

سرهنگ راقی نصب دوربین های مداربسته را در درجه اول به نفع خود اصناف دانست و گفت: نصب این دوربین ها تاحدود زیادی مانع از بروز سرقت و باعث افزایش ایمنی در واحدهای صنفی می شود.

وی بیان کرد: نصب دوربین مداربسته در واحدهای صنفی به امنیت ملی نیز کمک می کند و کار حراست از جامعه را آسان می کند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی فاتب واحدهای صنفی را دعوت به نصب دوربین مدار بسته در واحد صنفی خود کرد و گفت: قانون نسبت به نصب این دوربین ها تاکید کرده است و اصناف این را هزینه اضافه و زاید تصور نکنند بلکه کمکی به حفظ امنیت بدانند.

نشست هم اندیشی فعالان اتاق اصناف تهران با مسوولان مالیاتی شامگاه سه شنبه با حضور علی فاضلی رییس اتاق اصناف، حسین بنی صفار رییس کل امور مالیاتی شهر تهران، حسین وکیلی معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور و سرهنگ علی راقی معاون نظارت بر اماکن عمومی فاتب در تالار سپیده تهران برگزار شد.

تهرام/9977**1565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا