گوناگون

‌دستگاه دیپلماسی مذاکرات قوی‌تری در خصوص مرزهای کشور داشته باشد

امام جمعه موقت زاهدان گفت: دستگاه دیپلماسی مذاکرات قوی‌تری در خصوص کنترل مرزهای کشور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام راهداری در خطبه‌های نماز جمعه افزود: وزارت امور خارجه باید دیپلماسی قوی‌تری نسبت به برخورد با اشرار فراری به آن سوی مرز اتخاذ کند تا دولت پاکستان در تأمین امنیت مرز دو کشور مشارکت کند.

امام جمعه موقت زاهدان تاکید کرد: تأمین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و همه باید در این مسیر تلاش کنند.

راهداری خاطرنشان کرد: برای حفظ امنیت سیستان و بلوچستان اشرافیت‌های اطلاعاتی در مرزهای استان، کنترل انسداد مرز و مقابله با اشرار از اولویت‌های مسئولین باشد.

وی گفت: این استان با پهنه گسترده در شرق کشور جایگاه و جولانگاه برخی ناامنی‌ها بوده که بعد از انقلاب توسط دشمن و با هدف جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی در این منطقه انجام می‌شود.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: مشکلات، ریشه در خارج از مرزها دارد و کشور پاکستان باید بر مرزهای خود اشرافیت بیشتری داشته باشد.

راهداری گفت: نیروی انتظامی حافظ برقراری امنیت در جامعه است. مردم باید جهت افزایش امنیت در استان همکاری و مشارکت بیشتری با این نهاد امنیتی و مردمی داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا