گوناگون

‌فرماندار همدان خواستار شد: تجدید‌نظر در عملکرد مدارس هیات امنایی

فرماندار شهرستان همدان خواستار تجدید نظر در عملکرد مدارس هیات امنایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه همدان، “علی تعالی” روز 26 مرداد ماه جاری در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار کرد: برخی مدارس هیات امنایی بر خلاف هزینه‌ای که از اولیاء دریافت می‌کنند، خدمات ارائه نمی‌دهند که این امر موجب نارضایتی والدین می‌ شود.

وی افزود: هزینه شهریه مدارس هیات امنایی باید متناسب با خدمات ارائه شده در مدارس ویژه دانش آموزان تعریف شود، بنابراین دریافت هزینه واحد از تمامی مدارس هیات امنایی اشتباه است.

تعالی تصریح کرد: برخی مدارس که کلاس‌های جبرانی و فوق برنامه برگزار می‌کنند، همچنین برای زیباسازی داخل مدرسه هزینه می‌کنند باید شهریه دریافتی آن مدرسه با مدرسه‌ای که تنها کلاس جبرانی برگزار می‌کند، متفاوت باشد.

وی تصریح کرد: برخی مدارس که تنها نام هیات امنایی دارند و از والدین دانش آموزان شهریه دریافت می‌کنند و در مقابل هیچ گونه خدمات ویژه ارائه نمی‌دهند، باید در تحت پوشش قرار گرفتن آنها تجدید نظر صورت گیرد.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: مدارسی که فعالیت آنها متناسب با شهریه دریافتی باشد، مورد تقدیر قرار گرفته و برای سایر مدارس الگو قرار می‌گیرند.

تعالی به نقاط حادثه خیز در برخی مدارس اشاره کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش باید دو ماه زودتر از فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی نسبت به شناسایی مدارسی که در نقاط حادثه خیز واقع شدند اقدامات لازم را انجام می‌دادند تا مجموعه راهور و شهرداری بتواند نسبت به ایمن سازی این مدارس اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: مجموعه راهور و شهرداری برای ایمن سازی مدارس حادثه خیز اعلام آمادگی کرده‌اند که آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر نسبت به شناسایی و معرفی این مدارس اقدام کند.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا