گوناگون

1100 واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به بهره‌برداری رسید

1100 واحد مسکونی مهر پس از تکمیل در شهر جدید هشتگرد از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز عصر روز یکشنبه (بیست و سوم شهریورماه) به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در مراسم افتتاحیه مسکن مهر شهرجدید هشتگرد که با حضور فرماندار ساوجبلاغ، اعضای هیات رییسه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، امام جمعه ساوجبلاغ و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برگزار شد، طی سخنانی اظهارکرد: این واحدهای مسکونی با زیربنای 75 تا 85 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضیان ساخته شده است.

محمدرضا توکلی افزود: با بهره‌برداری از این واحدها، هزار و 100 خانواده در استان البرز صاحب‌خانه شدند که این مهم گامی موثر در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به اقشار کم درآمد جامعه محسوب می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 10 هزار واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد آماده تحویل به متقاضیان است که به دلیل نداشتن امکانات زیرساختی از قبیل آب، برق و گاز امکان تحویل به متقاضیان وجود ندارد.

توکلی از مسئولان دستگاه‌های خدمت رسان خواست تا در راستای تامین امکانات زیرساختی برای واحدهای مذکور همکاری بیشتری با شرکت عمران شهرجدید هشتگرد داشته باشند تا زمینه تحویل این واحدها هرچه زودتر فراهم شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه بر لزوم ساخت مدرسه برای ساکنان این واحدها تاکید کرد و گفت: متاسفانه دانش آموزان با کمبود فضای آموزشی مواجه هستند که بهره برداری از این 1100 واحد و افزایش جمعیت ضرورت ساخت مدرسه را برای ساکنان دوچندان خواهد کرد.

وی مساعدت خیرین مدرسه ساز را برای رفع این مشکل بسیار موثر دانست و ابراز داشت: خوشبختانه چهار خیر مدرسه ساز اعلام آمادگی کرده‌اند تا ساخت مدرسه برای ساکنان مسکن مهر هشتگرد را آغاز نمایند.

این مقام مسئول در پایان از تفاهمنامه شهرداری وشرکت عمران شهرجدید هشتگرد با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی سخن به میان آورد و گفت: تا کنون سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در شهرجدید هشتگرد اعلام آمادگی کرده‌اند که اگر 30 درصد مبالغ اعلام شده برای سرمایه گذاری از سوی این سرمایه گذاران محقق شود، می‌توان به میزان قابل توجهی در راستای شهرسازی و ارتقای خدمات به شهروندان هشتگردی گام برداشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا