گوناگون

1500 پیشوایی عازم مرقد مطهر امام راحل می شوند

سرهنگ حسن درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار داشت: سالگرد ارتحال امام راحل فرصت مغتنمی است تا بار دیگر اهداف، آرمانها و برنامه های مدنظر امام خمینی(ره) مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد تا مسیر آینده حرکت نظام اسلامی برای ملت ایران تبیین شود.

وی ادامه داد: بسیج همانند سال های گذشته نقش محوری را در برگزاری مراسم ارتحال امام راحل ایفا می کند به طوری که ساماندهی اعزام زائران مرقد امام خمینی(ره) در شهرهای مختلف کشور به سپاه و بسیج سپرده شده است.

درویشی اضافه کرد: سپاه پیشوا نیز از مدتها قبل برنامه ریزی دقیقی را جهت اعزام زائران پیشوایی به مرقد مطهر امام راحل تدارک دیده است به طوری که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همزمان با ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، هزار و 500 نفر از مردم پیشوا عازم مرقد مطهر امام راحل می شوند.

وی بیان داشت: علاقمندان به حضور در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران می توانند جهت ثبت نام به پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

درویشی گفت: همچنین در روز ارتحال امام خمینی(ره) و شب قیام تاریخی 15 خرداد سال 1342، مراسم های متعددی در مساجد و صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج ناحیه پیشوا متذکر شد: طی ایام 14 و 15 خرداد در پایگاه های مقاومت بسیج جلسات و گفتمان های بصیرتی با موضوع اندیشه های امام راحل ویژه بسیجیان برادر و خواهر برگزار خواهد شد که هدف از آن آشنا کردن نسل سوم انقلاب اسلامی با اندیشه ها و آرمانهای والای امام راحل(ره) ضامن پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا