گوناگون

پتانسیل قوی مجموعه پاسارگاد برای اجرای “اقتصاد مقاومتی “

2327990 118پورغلامعلی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص سرویس ها و برنامه های مهم بانک پاسارگاد گفت : بانک پاسارگاد در سال 86 هولدینگی تاسیس کرد که به صورت اختصاصی برای  مشتریان بزرگ فعالیت می کند  و سعی کرده ایم با  برنامه ریزی های خاص و زمینه های فعالیتی که برای مشتریان کلان وجود دارد ، آن ها  را از مشتریان خرد جدا کند.

وی افزود : به تناسب وضعیت اقتصادی کشور و به مرور زمان این فرآیند شکل گرفت و از سال 90 به طور جدی تر در این زمینه عمل شد و از سال 91 واحدی را به طور فعال تر تاسیس کرد با نام اداره بانکداری اختصاصی و شرکتی که پیش از این فقط در سطح مدیریت امور بود و اداره زیرمجموعه های خود را بر عهده داشت .

پورغلامعلی در خصوص مدیریت ثروت گفت: وظیفه اداره بانکداری اختصاصی و شرکتی به صورت خاص در حوزه مشتریان کلان است ، یعنی برای مشتریانی که منابع قابل توجهی دارند عملیات مدیریت ثروت را انجام میدهند به گونه ای که در شرایط اقتصادی کشور ما وظیفه حفظ دارای های مشتریان بزرگ را بر عهده داریم .

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصاد ، امکان کاهش ارزش دارایی برای  مشتریان وجود دارد گفت : سعی شده تا از کاهش ارزش سرمایه های مشتریان جلوگیری شود تا منابع آن ها تنزیل پیدا نکند به همین جهت ، مدیریت ثروت نامگذاری شد و در طبقه بندی بانکداری اختصاصی قرار گرفت .

پورغلامعلی تصریح کرد : از سویی دیگر بانک پاسارگاد تلاش کرده است تا با ارائه الگوی بانکداری مناسب برای این دسته از مشتریان ، آن ها را از  الگوی مبتنی بر فروش به سمت ارائه خدمات مشاوره ای هدایت کند و به راهنمایی مشتریان بزرگ خود بپردازد زیرا یکی از نکات مورد نظر و مهم برای فعالان اقتصادی دریافت مشاوره و راهنمایی های صحیح است .

رئیس اداره بانکداری اختصاصی و شرکتی بانک پاسارگاد درخصوص ارائه مشاوره به مشتریان در ادامه افزود : بنابراین به پشتوانه گروه های مالی مجموعه پاسارگاد که شامل مجموعه انرژی ، بیمه ، کارگزاری و… است سیستم هایی برای ارائه راهنمایی به مشتریان تشکیل شد و با توجه به توان تخصصی موجود در بانک الگوی کسب و کار تعییین شد که مبتنی بر ارائه سرویس های مشاوره و خدمات به مشتریان بزرگ اعم از فعالانی که منابع مالی قابل توجهی دارند  که در معقوله بانکداری اختصاصی ، یا شرکت های بزرگ با عنوان بانکداری شرکتی گفته می شود .
 
بانک پاسارگاد برای اجرای بهتر محور های اقتصاد مقاومتی الگوهای  کسب و کارقوی طراحی کرده است  
 

پورغلامعلی در خصوص برنامه های بانک پاسارگاد برای اجرای محور های اقتصاد مقاومتی گفت :  
محور های اقتصاد مقامتی ، موضوعات  کلیدی هستند به طور مثال  با جلوگیری از خام فروشی و عدم استفاده از نفت یا اقتصاد دانش بنیان می توانیم به تولید کمک کنیم .

وی در همین خصوص افزود : مجموعه پاسارگاد برای اجرای این الگودارای  پتانسیل قوی است  و الگوی کسب و کار ما به گونه ای است که سعی میکنیم از پتانسیل های موجود در کشور استفاده کنیم که یکی از این مجموعه ها  ، مجموعه مبنا ( معدن به جای نفت ) است که از مجموعه های قوی و فعال در این عرصه به شمار می رود .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا