گوناگون

پشت پرده ساخت “میوه ممنوعه”

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ «پشت ماه» به تهیه کنندگی محمد هوشمند با هدف به تصویر کشیدن پشت پرده بهترین سریال های رمضانی سال های اخیر سیما در شبکه مستند تولید شده است و در ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش می شود.

در این قسمت از این برنامه  که  پنجشنبه ، 12 تیرماه ، ساعت 19 از شبکه مستند پخش می‌شود، پشت صحنه سریال « میوه ممنوعه » به تصویر کشیده می شود و اسماعیل عفیفه تهیه کننده، حسن فتحی کارگردان این مجموعه  علیرضا نادری نویسنده و بازیگران این سریال همچون علی نصیریان و… از خاطرات ساخت این مجموعه خواهند گفت. 

«میوه ممنوعه» با بازی علی نصیریان، امیر جعفری، گوهر خیراندیش، طناز طباطبایی و… داستان فردی متدین است به نام حاج یونس (علی نصیریان)، بازرگانی که به اصول دینی اعتقاد دارد و اهل حرام و حلال است اما اتفاقاتی در زندگی‌اش پیش می‌آید که او را درگیر ماجراهایی می‌کند.

گفتنی است شبکه مستند،‌ با انتخاب 25 سریال رمضانی از بین 40 سریال سال‌های اخیر در گفتگو با تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران آنها سراغ پشت پرده این آثار در برنامه «پشت ماه» رفته است.

 «صاحب‌دلان»، «اغما»،‌ «ملکوت»، «او یک فرشته بود»، «خانه به دوش» و «مثل هیچکس» از جمله این 25 سریال هستند و قرار است  پشت صحنه سریال های رمضان امسال نیز در قالب این برنامه پخش شود.
 

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا