گوناگون

صبحی با “آموزش”

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ “صبحی دیگر” شبکه آموزش هر روزه به غیر از ایام تعطیل به تهیه‌کنندگی رامین موسوی ملک، رأس ساعت 9:5 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

 این برنامه با استعانت از کارشناس‌‌هایی مانند: سعیده هادی، مهدی کرمی، عباس گوهری، مهدی غضنفری، منصوره رحماندوست، نیما کرمی، فرزاد حقوقی و مهندس بهادری در زمینه‌های علمی، ادبی، فرهنگی و دینی سعی در بالا بردن آگاهی مخاطبین دارد.
 
“صبحی دیگر” دارای بخش‌های جذابی است که این خلاقیت را مدیون اجرای نیما کرمی و علی نیکزادی است. اجرای کرمی تا آنجایی خوب است که عنوان بهترین مجری برنامه‌های نوروزی 93 را به خود اختصاص داده است.
 
کرمی جذابیت‌های خاصی را با آیتم‌های: آشپزی نیمایی، فوت و فن‌های زندگی نیمایی و راه‌های درمان پزشکی نیمایی به مخاطب القا می‌کند. علاوه بر اجرای پرنشاط و بی‌تکلف مجریان ثابت مجریانی دیگر هم به چشم می‌خورند.

مجریانی مجزا برای بخش‌های کارشناسی هم در برنامه حضور دارند. تیموری، مهیار مهرآذر، نظر بلند و ملکی، جودکی و شاهین فرد، کارشناسی در موضوعات سلامت جنسی، اختلالات زناشویی و روانشناسی بالینی که کمتر در سیما و برنامه‌های صبحگاهی به آن پرداخته شده  است.

 ناگفته نماند که گزارش‌های حامد میرزاپور بخش دلنشینی از برنامه است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا