گوناگون

معاون استاندار فارس :هتل سازی در شیراز باید مد نظر قرار گیرد

81180778 5724910

به گزارش ایرنا خلیل رضاییان شامگاه چهارشنبه در آیین کلنگ زنی مجتمع بین راهی سروستان- شیراز بیان کرد: با توجه به ظرفیت و میزان استقبال گردشگران داخلی و خارجی از شهر شیراز، کمبود هتل یکی از چالش های پیش رو در شهر شیراز است.

وی افزود: خوشبختانه در چند ماه گذشته شاهد افزایش حضور گردشگران به استان فارس و شهر شیراز بودیم که برای پذیرایی، استقبال و جذب گردشگران، ساخت هتل در شهر شیراز یک نیاز ضروری است.

رضاییان اظهارداشت: معتقدیم باید مسیر سرمایه گذاری در استان فارس و شهر شیراز هموار شود تا شاهد توسعه و پیشرفت استان و این شهر باشیم.

وی اضافه کرد: ایجاد فضای باز سرمایه گذاری در شیراز یک اولویت است که تمام تلاش ها در استان در جهت تحقق این مهم خواهد بود.

رضاییان با اشاره به تاخیر راه اندازی هتل پنج ستاره مجموعه خلیج فارس در شهر شیراز ادامه داد: در این زمینه مشکلاتی وجود داشت که قرار است این مشکلات با هماهنگی های انجام شده با رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به ساخت برج های دو قلو و اعتراض برخی افراد در این زمینه نیز عنوان کرد: قانون مسیر سرمایه گذاری و اعتراض را مشخص کرده که در این زمینه کمیته کارشناسی ماده پنج به این وضعیت رسیدگی می کند که تصمیم گیری ها در این زمینه بر اساس نظرات کارشناسی خواهد شد.ک/2

7382/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا