گوناگون

ایده‌های بزرگ در مسیر بازار نشر

کاوه عزیزی مدیر انتشارات روزگار نو در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت: «ایده‌های بزرگ» عنوان مجموعه‌ای است که 100 جلد را شامل می‌شود و مترجمان مختلف در ترجمه کتاب‌های آن ما را یاری می‌کنند.

وی افزود: این کتاب‌ها به عبارتی 100 کتاب برتر تاریخ هستند که حجم هر کدامشان به فارسی حدود 120 صفحه می‌شود. این کتاب‌ها آثار و درباره اندیشه‌های چهره‌های فلسفی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی و هنری هستند.

عزیزی اضافه کردک در حال حاضر «شهریار» از نیکولو ماکیاولی با ترجمه نسرین مجیدی، «اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی» از ویرجینا وولف با ترجمه معصومه مهرشادی، «اتوپیا» از توماس مور با ترجمه نسرین مجیدی و «در باب انسان» از توماس هابز با ترجمه مرضیه خسروی از جمله کتاب‌هایی هستند که در حال حاضر از این مجموعه آماده چاپ‌اند.

این مدیر نشر گفت: 70 جلد از مجلدات مجموعه «ایده‌های بزرگ» تا به حال مجوز چاپ گرفته‌اند و برای مجوز 30 کتاب دیگر نیز اقدام می‌کنیم.

عزیزی در پایان گفت: تا پایان تیرماه 5 جلد از این مجموعه را چاپ خواهیم کرد و به همین ترتیب، هر ماه 5 عنوان از «ایده‌های بزرگ» را راهی بازار نشر خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا