گوناگون

همدلی مسلمانان همواره خاری در چشم دشمنان فتنه جو بوده است

سید احسن علوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به توطئه هاي بي پايان دشمنان در راستاي ضربه زدن به دين مبين اسلام، اظهار داشت: داعش پدیده ای نو ظهور است که به وسیله دشمنان اسلام تقویت می شود.

وی افزود: قدرت های استکباری تلاش دارند با اقدامات مختلف از جمله شکل دهی گروه های تروریستی و حمایت همه جانبه از آنها، بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به جان هم انداختن امت اسلامی از گذشته های دور تا کنون از اهداف اصلی دشمنان به منظور ایجاد نا امنی و ترسیم چهره خشن از اسلام در دنیا بوده است.

علوی یادآور شد: مستکبران جهان با دین مبین اسلام دشمنی دارند و با تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش به بهانه دفاع از حقوق اهل سنت به کشتار مسلمانان بی گناه در کشورهای منطقه دست می زنند.

وی ادامه داد: زندگی مسالمت آمیز  اهل سنت در سایه اتحاد و همدلی با شیعیان در کشورهای اسلامی همواره خاری در چشم دشمنان فتنه جو بوده است و به همین دلیل دشمنان از هر دری وارد می شوند تا خدشه ای به این برادری وارد کنند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که هر تنشی در خاورمیانه به ضرر کشورهای همسایه است، گفت:  خوشبختانه اقتدار نظامی و مردمی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است و آمادگی کافی و لازم را برای انسداد مرزها و حراست از خاک ایران دارد.

علوی اظهار داشت: گروه تروریستی داعش بازیچه ای دست کشورهایی شده اند که به دنبال منافع خود در خاورمیانه هستند و کشورهای همسایه باید با اقتدار و بصیریت در برابر این توطئه دشمنان ایستادگی کنند.

وی افزود: خوشبختانه حضور نیروهای مردمی در کنار نیروهای نظامی توانسته پیشروی این گروه تروریستی را کاهش دهد و این امر نشان از شکست دوباره سردمداران قدرت هاي استكباري در جهان است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در کنار تمامی این توصیف ها مسئولان عراق باید هوشیارانه عمل کنند و فرقه گرایی را کنار گذاشته و با اخوت و برادری توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کنند.

علوی یادآور شد: اتحاد و برادری تنها رمز پیروزی است و منافع ملی وقتی حفظ می شود که تمام آحاد جامعه پشت سر هم در مقابل دشمنان ايستادگي كنند.

وی ادامه داد: متاسفانه حضور جان کری در عراق نشان از مداخله اشكار و صريح آمریکا در این کشور است و عراق باید در این خصوص هوشیارانه گام بردارد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: دین مبین اسلام دین وحدت و برادری است و پیروی از دستورات الهی رمز موفقیت اسلام و شکست دشمنان اسلام ا ست.

علوی در پايان سخنان خود در اين گفتگو اظهار داشت: نباید اجازه داد که دشمنان به اهداف شوم خود یعنی نشان دادن چهره خشن از اسلام برسند و با همدلی و وحدت سرافراز در هر میدانی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا