گوناگون

مهرام و پتروشیمی فینالیست لیگ بسکتبال شدند/ جدال تکراری برای قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سومین روز مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار در سالن ملت اصفهان و سالن اختصاصی دانشگاه آزاد در تهران پیگیری شد که طی آن تیم‌های مهرام و پتروشیمی موفق به شکست میزبانان خود شدند.

نتایج دیدارهای سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* ذوب‌آهن اصفهان 65 – پتروشیمی بندرامام 80
* دانشگاه آزاد تهران 67 – مهرام تهران 72

دو تیم مهرام و پتروشیمی در حالی موفق به شکست دوباره حریفان خود در مرحله نیمه نهایی شدند که در دو دیدار ابتدایی این مرحله که میزبانی آن را بر عهده داشتند نیز موفق به کسب پیروزی شده بودند. نتایج دیدارهای اول و دوم مرحله نیمه نهایی به این شرح است:

دیدار اول نیمه نهایی:

* مهرام تهران 85 – دانشگاه آزاد تهران 67
* پتروشیمی بندرامام 80 – ذوب‌آهن اصفهان 72

دیدار دوم نیمه نهایی:

* مهرام تهران 78 – دانشگاه آزاد تهران 75
* پتروشیمی بندرامام 79 – ذوب‌آهن اصفهان 74

به گزارش مهر، مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود. بر این اساس تیم‌های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام به خاطر کسب سه پیروزی متوالی در این مرحله، سهمیه حضور در فینال را از آن خود کردند. 

این دو تیم در حالی به فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند که طی دو فصل گذشته نیز در این مرحله برابر هم صف آرایی کرده بودند. جدال مهرام و پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال طی دو سال گذشته ابتدا به سود مهرام و سپس به سود پتروشیمی به پایان رسید.

مهرام و پتروشیمی در فینال مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا که اسفندماه در تهران برگزار شد نیز برابر هم صف آرایی کردند که طی آن شاگردان مصطفی هاشمی صاحب برتری شدند.

فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 4 از 7 برگزار می‌شود. هنوز زمان آغاز این مرحله از مسابقات اعلام نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا